2. Hotelbeoordelingen Nieuw-Zeeland
  3. Hotelbeoordelingen Nieuw-Zeeland
Coromandel (schiereiland) Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Fitzroy BnB 39b Whangapoua Road Beoordelingsscore: 10

“Alles. Ons beste verblijf in 4,5 week Nieuw-Zeeland! Louise is heel erg vriendelijk en behulpzaam en Missy is ook een schat. Het ontbijt is ook zeer uitgebreid met alles wat je maar kan wensen. We kregen hele goede tips over excursies en restaurants. Zeer ruime kamer met inloopkast. Op korte loopafstand van het centrum over een veilige stoep en door een parkje.”

• Te Mata Bay Seaviews Beoordelingsscore: 10

“Het uitzicht was geweldig, bed heel comfortabel, heerlijke douche en een frying pan en ook nog ontbijt. En je auto bij de straat is een prima alternatief”

• Ohuka Place Homestay Beoordelingsscore: 9

“Geweldig ontbijt”

• Beach B&B Beoordelingsscore: 9

“Erg mooi en ruim en goed ontbijt. Dicht bij zee en restaurant.”

• Waiotahi Valley Lodge Beoordelingsscore: 7

“Locatie”

• Ocean View B&B Beoordelingsscore: 10

“Wat een netjes, comfortabele plek om in te vertoeven. En dat uitzicht. Ook de tuin biedt een oase van rust. Een echte aanrader. Zelfs voor lange tijd. We hadden spijt dat we maar 1 nacht boekten.”

• Jacaranda Lodge Beoordelingsscore: 10

“Zeer attente gastvrouw. Prachtige tuin en ‘s-morgens een ontbijt op het terras met eigen gemaakte producten. Een fijn bed en ruime badkamer.”

• Chartré Manor B&B Beoordelingsscore: 10

“De hartelijke ontvangst en de uitgebreide aandacht van Anna-marie. Een heel uitgebreid ontbijt, een super gevulde koelkast. En ook de persoonlijke aandacht met bijv. eigen gebakken koekjes, brioche. Een gin-tonic als welkomstdrank, een goed gevuld mandje met allerlei lekkers en ga zo maar door. Niet te overtreffen 👍”

• Buffalo Lodge Beoordelingsscore: 9

“Rustig gelegen op de heuvel boven Coromandel. Fantastisch uitzicht op de heuvels en de zee. Heel fijne ontvangst door de gastheer en een heerlijk ontbijt met zelfgemaakt lekkers. Een grote living en terras ter beschikking. Fijne kamer met nog een privé terras. De badkamer was niet nieuw, maar functioneerde prima.”

• Paku Palms Beoordelingsscore: 10

“De rust, ruimte en het uitzicht”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Coromandel (schiereiland)

gebaseerd op 6.290 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com