3. Beoordelingen vakantiewoningen: Corsica
Corsica Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Le Thyreneen Beoordelingsscore: 8

“Kleinschalig en rustig park met vriendelijke eigenaar. Mooi zwembad. Goede uitvalbasis voor uitjes. Hoewel de bungalows wat gedateerd en basic zijn, is alles netjes en schoon. In de avond kan je zo maar eens 'bezoek' krijgen van wilde zwijnen. We hebben zeer genoten tijdens ons verblijf.”

• Résidence Le Home Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk aankomst pakket. Schitterende tuinen en mooie zwembaden. Vlakbij restaurants en strand.”

• Appartement avec jardin privatif Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk rustige omgeving met tuin privé.”

• Résidence Dolce Vita de Palombaggia Beoordelingsscore: 10

“Propere en ruime residentie. Super vriendelijk en behulpzaam personeel”

• L'Aiglon Beoordelingsscore: 8

“We dachten dat we in het hoofdgebouw een appartement geboekt hadden maar dat is blijkbaar niet zo als je een appartement met zicht op de tuin hebt, je zit dan in het tweede gebouw dat niet op de foto’s staat. We hebben dit doorgegeven en kregen na de eerste nacht een upgrade naar het hoofdgebouw. Een mooi ruim appartement met een fantastisch uitzicht vanaf het balkon en mooi ingericht.”

• La Palmeraie Beoordelingsscore: 10

“Modern, stijlvol huisje, met alle faciliteiten die men nodig heeft, met heerlijk terras in eigen stuk tuin. Het huisje ligt geheel vrij op het terrein van de eigenaren. De zoon spreekt goed Engels en communiceert snel. Hartelijke ontvangst. Klein winkelcentrum op paar minuten loopafstand. Hoewel het huisje buiten het centrum ligt, loop je in 15 minuten naar de haven en vandaar naar het oude centrum omhoog. La Palmeraie (het palmenbos) is een plek om je thuis te voelen en om naar terug te keren. 🌴”

• Résidence & Hôtel Aria Marina Beoordelingsscore: 9

“De studio heeft een prachtig zicht op de zee. Alles wat je nodig hebt is er. Zeer mooi, groot en netjes. De vriendelijke ontvangst. Het zwembad met ligbedden, parasols en op verzoek een handdoek. Goed ontbijt.”

• “niet van toepassing”

• “Een ruim appartement, van werkelijk alle gemakken voorzien met uitzicht op het prachtige zwembad.”

• Résidence U Paviddonu Beoordelingsscore: 9

“Prachtige plek, heerlijk zwembad, fijn huisje”