2. Opinions d'hotels de Espanya
  3. Opinions d'hotels de Espanya
Costa Brava Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Mas del Mar Puntuació: 5

"L’habitació no era la que haviem demanat i vam pagar el preu per a tres persones i vam dir que seriem 2"

• Can Mas Puntuació: 9

"La tranquilitat,l "entorn,les instalacions,espai per aparcar sense problemes, i els esmorzars. Habitacions amb armari."

• Hotel Marblau Tossa Puntuació: 9

"Esmorzar molt bo"

• tent Lloret de Mar Puntuació: 9

"Tot estaba molt net i l’hotel està molt ben situat a prop de moltes botigues. L’esmorzar era sense grans luxes però molt correcte i la piscina, tot i que no la vam poder gaudir, és molt agradable. El matalàs és còmode."

• Hotel Hostalillo Puntuació: 9

"La ubicació es excepcional per les vistes, La platja nomes a uns metres baixant les escales del mateix hotel. El menjar tant del restaurant com del bar, molt bo."

• Hotel Hostal del Sol Puntuació: 8

"La part antiga de l'hotel és molt bonica, la piscina esta estupenda, els jardins són bonics i ben cuidats i l'esmorzar està fantàstic!"

• Hotel Pimar & Spa Puntuació: 7

"Pensió completa, personal i la ubicació."

• "L'horari de la piscina exterior, cokteleria i esmorzar en cava"

• "Treballadors agradables, sobretot la noia de la cafeteria al matí, molt maca!!! Bons consells pel camí de ronda. Ubicació excel·lent a l'entrada de Cadaqués"

• "Habitació molt neta i llit molt còmode Esmorzar molt adequat i divers Piscina maca I encara que la distància al centre a peu siguin 15 minuts aprofites per fer una caminada pel passeig i veus el mar i el golf."