2. Hotellrecensioner ESP
  3. Hotellrecensioner ESP
Costa Guipúzcoa Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Faciliteterna, boendet var väldigt fräscht och boendet svarade fort på de frågor som jag hade”

• Gran Zubieta La Concha Gästbetyg: 8

”Läget är mycket bra. Väldigt fräscht, fint och mycket trevligt bemötande. Välutrustat kök även om det är litet.”

• ”Läget var fantastiskt. Bra med dubbla toaletter samt duschar när man är flera. Väldigt fräscht och modernt. Väl påfyllt med förbrukningsvaror.”

• ”Utmärkt läge, precis vid gamla stan. Lugnt och trevligt läge. Uteplatsen mycket fin.”

• Apartamentos Jauregui Gästbetyg: 9

”Hade lägenhet med självhushåll”

• ”Snyggt o bra läge till allt.”

• ”Mycket bra läge och mycket trevligt personligt mottagande vid ankomst. Smidigt och enkelt att kommunicera med värden innan ankomst. Rent och fräscht och enkel inredning. Balkong. Bra pris.”

• ”Fin, stor, ren lägenhet med terass i jättetrevlig stadsdel strax ovanför stranden o den härliga strandpromenaden. Flera stora fina parker i närheten o nära till bergbanan som går upp på Monte Igueldo. Om vi återvänder kommer vi att bo i dessa kvarter igen o gärna i den här lägenheten..”

• Always Easy I Zurriola Gästbetyg: 8

”Stort tack för tidig incheckning”

• ”Läget nära strand, shopping, restauranger. Uteplatsen var skön att äta frukost på eller bara sitta på em/ kväll. Alla husgeråd som vi kunde behöva fanns. Toapapper och diskmedel fanns, skönt att slippa köpa.”

De 30 bästa semesterboendena i Costa Guipúzcoa

baserat på 49 905 recensioner för semesterboenden på Booking.com