2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Costa Paradiso Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Basseng og Resepsjonen er en opplevelse i seg selv. Ansattene vi tok kontakt med vår serviceinnstilt og smilende. Vi fikk et bedre rom enn det vi betalte for, og bestemte å bli værende en natt til.»

• Hotel Costa Paradiso Omtalescore: 9

«Fantastisk beliggenhet rett ved sjøen og klippene. Fint rom og balkong. Hyggelig og hjelpsom betjening. Rolig område.»

• Horizon Hotel Badesi Omtalescore: 6

«Fint basseng. Grei frokost. Lydtette rom. Lite folk,hadde nesten hele basseng og hotell for oss selv. Badevakt ved basseng.»

• Costa Paradiso Resort Omtalescore: 10

«Fantastisk fint hus og basseng, fantastisk utsikt. Godt med utstyr i huset. Romslig med plass og god planløsning for 6 personer. Parkeringsplasser rett ved huset. Direkte tilgang med nabohuset der våre venner leide også for 6 personer. Verten Mr. Sagi var varm, serviceinnstilt og profesjonell og bidro til en positiv ferieopplevelse. Supermarked med godt utvalg, flere mindre butikker (bl.a. fiskebutikk) og restauranter (ikke prøvd ut) på området.»

• «Kontinental frokost. Godt utvalg av både mat og drikke. Kan nyte frokosten innendørs og utendørs. Vi hadde rom med havutsikt og balkong i 3 etg. Vi brukte hotellet som utgangspunkt for dagsturer med bil i området. Koselig, passelig stort hotell med fint basseng område i bakkant.»

• Hotel Rosa dei Venti Omtalescore: 8

«Rent pent hotell med koselig personale.»

• «Utsikten og renholdet»

De 20 beste hotellene i Costa Paradiso

basert på 15 266 hotellomtaler på Booking.com