2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Toscanakysten Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Villino Ermione Omtalescore: 10

«Fint hus i ett fint område»

• Indarsena b&b Omtalescore: 10

«Fantastisk frokost, til og med med egen bursdagskake morgenen jeg hadde bursdag. Senga og hodeputene var superkomfortabel. Rommet vårt hadde en liten balkong og havutsikt da vi kunne se havet gjennom byporten. Vi kommer gjerne tilbake!»

• My Home-Gorgona Omtalescore: 9

«Denne B&Ben består bare av to rom, og vi fikk sjekke inn på det ene. Deilig air condition møtte oss, rent og pent og fint bad med vindu. Vi bodde bare en natt, men om vi skulle bodd lenger hadde vi nok ønsket et kjøleskap. Bra beliggenhet, midt i smørøyet!»

• «God beliggenhet, god kommunikasjon med utleier.»

• «Veldig koselig sted. Utmerket frokost! Hjemmelagde, glutenfrie alternativer som pannekaker, croissanter, kaker mm. Frisk frukt og ferskpresset appelsinjuice og god kaffe. Verten tok seg tid til oss og fikk oss til å føle oss spesielle og godt ivaretatt! Vi storkoste oss! I tillegg fulgte d med sykler til rommet vårt!»

• B&B Prima Dell'Elba Omtalescore: 10

«Supertrivelig vert som møtte oss! 😄Vi fikk parkert bilen like utenfor leiligheten. Fin koselig leilighet hvor du kommer rett inn fra gaten. Rent, flott rom, med bad og kjøkken hvor vi fikk alt tilbehør til godt opphold med frokost. Verten anbefalte oss restauranter 5 minutters gange fra leiligheten og til stort marked dagen etter. Tusen takk for oss. 😄👍🥰Mvh Torunn og Ragnar»

• Isolotto Guest House Omtalescore: 10

«Rengjøringen var superbra, hyggelig vert.»

• Villa Eugenia Omtalescore: 8

«Utsikt og rolig beliggenhet.»

• Villa Giulietta Hotel Omtalescore: 10

«Sentralt, flott basseng, flott hage, kort vei til strender, enkel men svært god frokos, gratis parkering i bakgården, svært hyggelig personale. Hadde både rom med og uten balkong, fin hage å sitte i og da gikk det fint uten balkong.»

• Pura vida Omtalescore: 10

«Veldig hyggelig vertskap. Stilfull bygning og interiør. God frokost. God lokalisering ved parken og kort vei til stranden.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Toscanakysten

basert på 53 176 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com