Costa Tropical Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Apartment Torrecilla Beoordelingsscore: 10

“De ligging, privacy, ruimte , het mooie huis met tuin en niet onbelangrijk de gastvrijheid van Tanya en Michael”

• “Super schoon, van alle gemakken voorzien, alles wat je kunt bedenken was aanwezig. Hele goede bedden. Perfect sanitair. Wij hadden een private pool, wat ons verblijf helemaal top maakte!!”

• “Een aangename omgeving en de eigenaar was uitermate vriendelijk bracht ons zelfs naar Motril met de auto. Het strand is op loopafstand en daar zijn ook restaurantjes te vinden waar je heerlijk kunt eten.”

• “alles aanwezig. fantastisch uitzicht dat 's avonds zelfs magisch wordt. dicht bij het centrum. communicatie ging heel vlot.”

• “Mooi complex dicht bij zee en faciliteiten.”

• Castillo del Mar Beoordelingsscore: 8

“We hadden een fantastisch uitzicht op zee. Relaxte plek! In de ochtend heerlijk zwemmen en snorkelen. Appartement is eenvoudig, maar netjes en prima keukentje en koelkast met vriezer. (Tip met kinderen, er ligt een groot luxe hotel vlakbij waar een geweldige zwembinnentuin is, tegen betaling mag je daar zwemmen)”

• Balcón de Marina del Este Beoordelingsscore: 10

“Het is een supermooie appartement. Heel erg compleet. Het was super schoon en het bed sliep heel goed. De foto’s zeggen genoeg. Alles was aanwezig. Het terras heeft een prachtig mooi uitzicht. Je kunt er heerlijk in de zon zitten tot 2 uur. De service is perfect. Jesus hielp met alles super. Er was geen koffiezetapparaat en geen theepot. Binnen no time werd het door Jesus gebracht. Niets was hem teveel.”

• vistas a mar, en paraje natural Beoordelingsscore: 9

“Rust en uitzicht”

• Carmen de la Bahía Beoordelingsscore: 8

“Uitzicht ruimte rust”

• Piso en Playa La Herradura Beoordelingsscore: 8

“Een fijn appartement op een fijne plek. Rustig, het ligt naast een voetbalveld maar daar hebben wij absoluut geen last van gehad. Een paar minuten lopen naar het 'dorp' wat overigens niet groot is. Op 10 minuten rijden is er meer te zien (ook grote supermarkten) Het strand ligt zoals op de foto te zien er tegenover, heerlijk!”

De 30 beste vakantiewoningen in: Costa Tropical

gebaseerd op 22.762 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com