2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner FRA
Côtes-d'Armor Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Fantastiskt läge med en strålande utsikt över Atlanten. Rogivande med blomstrande trädgårdar runt om och trevliga hus i området. Kort gångavstånd till centrum och gångavstånd till stranden. En bit bort ligger de rosa klipporna vilket ger en fantastisk naturupplevelse längs med kusten. Vi fick ett personligt bemötande och fantastisk bra service inklusive frukost. Även all annan mat och dryck höll hög klass. På kärt återseende och tack!”

• Hôtel des Rochers Gästbetyg: 10

”Fint, lugnt och rofyllt hotell. Vänlig och tillmötesgående personal. Mycket bra restaurang på hotellet. Återvänder gärna !”

• ”Sängen bra”

• Hotel K'Loys Gästbetyg: 6

”Läget, miljön”

• ”Mycket tillmötesgående och varmt trevlig personal Stort tack till killen i receptionen och bästa Natalie!”

• ”utmärkt o riklig frukost”

• ”Vi bodde i ett av de nya små husen, som ligger i trädgården vid parkeringen. Rummet var mycket bra, och sängarna var sköna. Hotellet består av flera byggnader, så alla rum är nog inte likadana. Personalen var mycket service minded och vänliga. Vi köpte frukosten, och den var utmärkt. Bra att det finns bord i trädgården och utanför (de flesta?) rummen.”

• la lande romaine Gästbetyg: 8

”Bra boende med egen parkering.”

• ”Fantastiskt läge med havsutsikt och solnedgång! Hotellet nyrenoverat i modern art Deco stil. Rummen bekväma och välstädade. Vänlig personal. Ypperlig restaurang i hotellet.”

• ”Bra läge nära stranden”