2. Hotelbeoordelingen Ierland
Dublin County Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Dawson Hostel Beoordelingsscore: 6

“-”

• Carlton Hotel Dublin Airport Beoordelingsscore: 7

“Prima kamers. Schoon en vriendelijk personeel”

• Bonnington Hotel & Leisure Centre Beoordelingsscore: 8

“Alles aanwezig - restaurant, bar, zwembad, fitness”

• Temple Bar Hotel Beoordelingsscore: 8

“De locatie, "alles" in Dublin City Centre binnen loopafstand, niet alleen Temple Bar.”

• easyHotel Dublin Beoordelingsscore: 10

“Het personeel was super vriendelijk. In verband met het jubileum van mijn partner en ik had ik het hotel gevraagd een verrassing voor mijn partner te plaatsen op onze kamer. Toen we binnenkwamen was niet alleen hij maar ook ik enorm verrast. Ze hadden het bed heel mooi versierd en een lief kaartje achtergelaten. Verder was de kamer erg schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt tijdens een citytrip. 24 uurs receptie was ook ideaal. Een echte aanrader!”

• Travelodge PLUS Dublin City Centre Beoordelingsscore: 8

“Lobby”

• NYX Hotel Dublin Portobello Beoordelingsscore: 10

“Een ruime, schone kamer en badkamer! Heerlijk ontbeten en gewoon een super mooi hotel. Bedden lagen ook erg goed! Airco deed het top.”

• Leevin Hostel George Beoordelingsscore: 10

“De privacy doordat de gordijnen dicht konden. Heel goed matras. De keuken om te koken”

• Plaza Hotel Tallaght Beoordelingsscore: 8

“Het eten in het hotel (Alder café bar) is uitstekend en erg vriendelijk personeel. Nabij het hotel is de tram (red line), waarmee je tot in het centrum van Dublin komt. Eenvoudig parkeren in de garage onder het hotel (ruim en veel parkeerplaatsen)”

• Castle Hotel Beoordelingsscore: 8

“Goed hotel, vriendelijk personeel. Heerlijk Iers ontbijt. De ligging is perfect, rustig maar zo in het centrum”