2. Hotelbeoordelingen Ierland
  3. Hotelbeoordelingen: Wexford County
Wexford County Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Farmers Kitchen Hotel Beoordelingsscore: 6

“Eenvoudig te bereiken. Ontbijt was prima.”

• Riverbank House Hotel Beoordelingsscore: 9

“De ligging van het hotel Zeer vriendelijk personeel Ruime kamer”

• Crown Quarter Beoordelingsscore: 8

“Heel mooie kamer, goed bed en mooie schone badkamer. In het centrum van de stad. Let op! In het weekend zijn er live concerten in de pub dus herrie in het hotel op de bovenste verdiepingen.”

• The Riverside Park Hotel Beoordelingsscore: 7

“Ruim hotel en vriendelijk personeel.”

• Baginbun Lodge Beoordelingsscore: 10

“Mooie kamer, zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel die ons veel tips over de omgeving gaf.”

• Talbot Hotel Wexford Beoordelingsscore: 8

“Eenvoudig te vinden. Voldoende parkeergelegenheid. Ontzettende vriendelijke mensen aan de recept”

• Whitford House Hotel Beoordelingsscore: 9

“Prachtig hotel met ruime kamers en parkeergelegenheid. Uitstekend restaurant. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlakbij (20 minuten rijden) de Ferry in Rosslare.”

• The Starlings Country House Beoordelingsscore: 10

“Fantastische ontvangst, mooie en ruime kamer en ontbijt/ontspanningsruimte, alles zeer schoon, aan alles was gedacht. Lekker, een houding ontbijtje met vers sinaasappelsap. als bonusje zorgden vader en zoon voor een gezellige avond met leuke gesprekken !”

• Maldron Hotel Wexford Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt prima, genoeg keuze en veel ruimte om te zitten. Locatie uitstekend voor mij, was op doorreis en zat meteen op route”

• Clody Lodge Beoordelingsscore: 9

“Ruime kamer, koffie en thee aanwezig, heerlijk bad genomen. Perfecte ligging. Ik wandelde de Wicklow Way en dit was mijn eindbestemming. Leuk dorp. Sugar&Spice zijn een aanrader voor ontbijt, lunch en take away. Charlie van Clody Lodge levert voortreffelijke service.”

De 15 beste hotels in: Wexford County