2. anmeldelser av hoteller i Sri Lanka
  3. anmeldelser av hoteller i Sri Lanka
Cultural Triangle Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hanthana House Omtalescore: 5

«Det var et flott sted med fine rom, nydelig utsikt og hyggelig personalet! Men jeg ble overrasket over at sjåførrom var relativt dyre til å være Sri Lanka! Noe som gjør det vanskelig for sjåfører å bo der uten at de blir spandert på! Det er noe å tenke på om du kommer med sjåfør. Det ligger nydelig til, litt borte fra Kandy som er ganske travel, men byr da mest på å spise på stedet. Noe som var ok, men ikke fantastisk for den prisen!»

• Thal Sewana Home Stay Omtalescore: 10

«Wasanthi var verdens fineste vertskap. Vi ankom sent nyttårsaften og hun laget deilig Kottu og serverte oss øl og morgenen etter fikk vi tradisjonell frokost som pleier å serveres første nyttårsdag. Vi valgte Thal Sewana ut ifra beliggenheten til pidurangala rock. Det var 5 min å gå der ifra til tempelet hvor turen startet. Så her trenger man ikke organisere tuk tuk eller stå opp unødvendig tidlig for å rekke soloppgangen. Perfekt. Og vertskapet var det beste. Anbefales på det varmeste»

• «Beliggenheten. Frokosten var nydelig!»

• Gangadiya Lodge Omtalescore: 10

«Personalet var så hjelpsomme og hyggelige. Vi fikk servert nydelig sriliansk frokost hver morgen. Takk for et fint opphold🌸»

• Sigiri Saman Home Stay Omtalescore: 10

«Perfekt beliggenhet, nydelige uteområder og imøtekommende familie»

• Sigiri Corridor Home Stay Omtalescore: 10

«Utrolig hyggelige og hjelpsomme verter. De tok oss godt imot, gav oss tips til hva vi kunne gjøre i området, gav oss skyss dit vi ville og lagde deilig frokost.»

• «Anbefaler å bo her dersom du er i Sigiriya! Atmosfæren var helt fantastisk, det føles ut som man bor i en hytte i jungelen. Personalet var fantastisk, spesielt Dinesh som tilrettelegger og steller i stand med middag og transport. Han er også veldig gjestfri, og hjelper oss med alt som måtte være. Maten smakte fantastisk, både frokost og middag. Beliggenheten var bra, kun 5-10 minutter med tuktuk for å gå på de kjente turene til Sigiriya Rock. Hytta vi bodde i var stor og veldig ren, og hadde gode fasiliteter. Området var veldig pent.»

• Green Bamboo House Omtalescore: 9

«Beliggenhet»

• Nelu Villa Sigiriya Omtalescore: 10

«Fin beliggenhet i rolige omgivelser, flott natur rundt og utsikt til Lions rock. Hyggelig og hjelpsomt personale som gjorde sitt beste for å blant annet skaffe oss togbilletter. God frokost og middag. Deilig basseng og stort rom med AC og god seng.»

• Highest View Omtalescore: 8

«Veldig vennlig personalet, billig og en fantastisk utsikt fra hotellet. Vi måtte dra tidlig, men fikk frokost med i boks.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Cultural Triangle

basert på 64 989 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com