2. Hotellrecensioner SRI
  3. Hotellrecensioner SRI
Cultural Triangle Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Lake House Homestay Gästbetyg: 10

”Underbar värd, trevliga och hjälpsamma. Mysigt ställe. Allt var perfekt för det priset”

• ”För priset så var det verkligen 10/10. Väldigt trevlig värd”

• Freedom Home Stay Gästbetyg: 9

”Ett mycket finte homestay i närheten av Lions Rock, Sigiriya. Stannade bara en natt men både rum och badrum var stora, rena och levde mer än väl upp till förväntningarna. AC och myggnät och helt ok vattentryck i duschen. Skönt också att kunna sitta ute på terassen efter vandringen upp på Lions Rock. Den traditionella frukosten, som serveras i familjens hus på andra sidan gatan, var mycket god. Jag skulle definitivt stanna här igen.”

• ”Läget och personalen var riktigt bra”

• ”Allt fungerade som det ska, personalen var trevliga och hjälpte oss boka diverse aktiviteter samt taxi till Negombo för ett bra pris.”

• Mount Palace Gästbetyg: 7

”Det var väldigt fin utsikt från hotellet, låg en bit från staden så det var väldigt lugnt och skönt där uppe. Personalen var otroligt trevlig och hjälpsam.”

• Goddess Garden Sigiriya Gästbetyg: 10

”Jättetrevlig personal! Rent och fint! God frukt från trädgården😎 Allt bäst!”

• Gangula Eco lodge Gästbetyg: 8

”Väldigt trevlig homestay. Familjen är så fina och tar hand om en och vill verkligen hjälpa till. Bra pris för rum med ac och närhet till allt.”

• ”Bra boende som låg nära Sigirya och Pidurangala Rock. De tyckte dock inte att vi skulle gå på morgonen (innan solen gått upp) pga risk att möta elefant på vägen, så man behövde ändå ta tuktuk, men vi kunde gå hem sen! Också fint att man hade utsikt över lion rock! Fint bemötande av ägarna och de var väldigt trevliga, en fin familj man bor hos. De erbjöd elefantsafari i en park i närheten som vi gjorde och fick en jättebra upplevelse. De hade en kontakt till guide och han var toppen!”

• GODDESS Kandy Gästbetyg: 10

”GODDESS i Kandy, Sri Lanka, var en underbar upplevelse! Med sin charmiga atmosfär, bekväma faciliteter och exceptionellt vänliga personal överträffade det våra förväntningar. En minnesvärd vistelse från början till slut! Träffade även min bästa kompis Hazel som var så underbar 🥺🐶”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Cultural Triangle

baserat på 65 231 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com