2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Kykladerna
Kykladerna Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Eleni Gästbetyg: 7

”Mycket trevlig personal som hjälpte oss mycket med vilka platser som var sevärda.”

• Tzekos Villas Gästbetyg: 8

”Bra frukost, nära till centrum, härligt läge!”

• Kastro Suites Gästbetyg: 10

”Jätte fint utsikt, bra service,trevlig personal 👍👍👍👍👍”

• ”Detta hotell har den bästa kundservice jag någonsin har varit med om. ALL personal var trevlig och mer än tillmötesgående. Frukosten var fräsch och byttes till och med ut till nya alternativ varje dag. Fräsch pool med ännu fräschare solsängar. Allt kändes så lyxigt! Gångavstånd till staden Fira. Superb utsikt. Kommer gärna tillbaka!”

• Daedalus Hotel Gästbetyg: 8

”En av det bästa frukostar vi ätit under tio års vistelse i Grekland! Välordnat rent och snyggt! Jazussi utanför rummet för den som önskar. Stor fin pool. Bra lokalisering för resande med bil och möjlighet till bilparkering (om än kräver en del letande och lite gående). Stor livsmedelsaffär tvärs över gatan.”

• Santellini Hotel Gästbetyg: 10

”Det var jättebra upplevelse, vi tackar Martha och alla andra för allt de gjorde. Vi kommer aldrig glömma dem.”

• GIAMAKI APARTMENTS Gästbetyg: 7

”Boendet ligger på en mindre höjd med trappor längs del av vägen upp och slutligen ett 10-tal trappsteg upp till bostadens entrè. Rummet och inredningen var enkel och äldre. Det gällde även badrummet. Allt gav dock ett mycket rent intryck. De två terrasserna i olika väderstreck var ett plus. Den ena hade dessutom utsikt över havet som låg bortom kullar, dalar och bebyggelse. Sett till priset, ett funktionellt boende.”

• ”Utsikten”

• Argo Boutique Hotel Gästbetyg: 8

”Vi fick fantastiskt hjälp då min fru kom till att skära sig i foten.”

• Nicolas Antiparos Gästbetyg: 8

”Bra hotell till rimligt pris. Snälla och trevliga värdar, vifick även vår tvätt tvättad mot en liten avgift. Fantastisk utsikt, bra sängar.”

De 30 bästa hotellen i Kykladerna