2. Hotelanmeldelser for Østrig
  3. Hotelanmeldelser for Østrig
Dachstein vest Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Gästehaus Walpurga Point fra anmeldelser: 10

"Værten var fantastisk! Hun var så venlig og god! Hun gav os turist-kort, så vi kunne komme billigere til diverse turist attraktioner. Morgenmaden var også rigtig god. Lejligheden havde fuldt ustyret køkken og badeværelse. Der er en stor altan ud til en hyggelig have, helt for en selv! Rummene var super godt opdelt, med god siddeplads til spisning. Perfekt lokation! Tæt på hallstat, wolfgangsee , Salzburg og meget mere! Bedste ophold! - Vil anbefale til alle."

• Gasthof Gosausee Point fra anmeldelser: 10

"Dette hotel var indbegrebet af Østrisk hygge. Værelset med søudsigt var perfekt og vi havde balkon med den mest betagende udsigt. Området er så idyllisk. Der er mange turister som besøger restauranten om dagen efter at have vandret om den smukke sø. Men det giver lidt liv. Morgen og aften er der helt fredeligt."

• Kirchenwirt Gosau Point fra anmeldelser: 8

"Fint værelse med balkon. Rent"

• Gasthof Gosausee Point fra anmeldelser: 10

"god mad God service Flot udsigt"

• Gasthof Schönblick Rußbach Point fra anmeldelser: 10

"Super venlig og imødekommende værtinde. Selv om hun var alene tog hun tid til at gennemgå alt med os og vise os op på værelset. Yderst serviceminded og fleksibel med bestilling af aftensmad og ønsker om morgenmad"

De 10 bedste B&Bs og kroer i Dachstein vest

baseret på 5.458 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com