2. Hotelbeoordelingen Oman
  3. Hotelbeoordelingen: Dhofar
Dhofar Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Pyramisa Island Hotel Aswan Beoordelingsscore: 10

“Prachtige locatie met vriendelijk personeel. Het was veel rustiger in het hotel dan je zou verwachten. Mooie zwembaden en mooi uitzicht.”

• Nubian Popeye - Roof top - Nile View Beoordelingsscore: 10

“We werden erg vriendelijk ontvangen, de kamers zijn comfortabel en goed. Het uitzicht is geweldig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor het lekkerste ontbijt in Egypte moet je bij Nubian Popey zijn. In de twee weken die we in Egypte waren was dit voor mij echt veruit het beste ontbijt.”

• Kato Waidi Nubian Resort Beoordelingsscore: 9

“De kleurrijke ‘ bungalows’ zijn mooi en ruim en schoon. Je kunt heerlijk uitrusten in de tuin aan de nijl met een huisgemaakt hibiscus drankje na een lange warme dag. Ook het avondeten in het restaurant was vers en lekker. Het hotel ligt een beetje verstopt maar even navraag in de hoofdstraat en je bent er zo.”

• Go Inn Backpackers Beoordelingsscore: 9

“De kamer met het geweldige uitzicht!”

• Kato Dool Wellness Resort Beoordelingsscore: 7

“In potentie heeft dit hotel veel te bieden. De manier hoe het hotel en kamers zijn vorm gegeven is prachtig. Het personeel is ook heel aardig en vooral Sara van de receptie is ontzettend behulpzaam.”

• Eskaleh Eco-Lodge Beoordelingsscore: 7

“Prima hotel in Abu Simbel, vanwaaruit je perfect de Tempels van Abu Simbel kunt bezoeken, of je dit nu 's avonds doet of 's ochtends in alle vroegte. Ze kunnen boottochten organiseren naar de tempels of een gewone transfer regelen. Het hotel ligt aan direct aan het Nassermeer.”

• Citymax Hotel Aswan Beoordelingsscore: 9

“Een leuk rooftopzwembad. Lekker uitgebreid ontbijt”

• Kabara Nubian House Beoordelingsscore: 10

“De gastvrijheid, prima eten, tuktuk naar Abu Simbel, hele fijne kamer”

• Opal privat nubian hotel Beoordelingsscore: 10

“erg fijn hotel gerund door professionele gastheren. ontbijt en eten fantastisch. Kamer boven verwachting. In 1 woord het beste hotel op mijn reis door Egypte. Zeker gezien de prijs. Heren ga zo door en als ik terug kom naar Aswan zal ik Opal zeker weer aandoen.”

• Onaty Ka Guest House Beoordelingsscore: 10

“Geweldig ontbijt, super leuk en vriendelijk personeel en een prachtige lokatie! Echte aanrader!!”

De 29 beste hotels in: Dhofar