2. Hotelbeoordelingen Bulgarije
  3. Hotelbeoordelingen Bulgarije
Dobroedzja Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hostel Shabla Beoordelingsscore: 10

“Prijs/kwaliteit Netheid Vriendelijkheid”

• “De ligging is geweldig. Je hebt een prachtig uitzicht over de delta. De hartelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het eten is ook erg positief. De villa's zijn mooi en comfortabel. Al met al een verborgen paradijs. Het was ooit een super luxe resort, dat slecht is onderhouden. Sinds een klein jaar is Julip de nieuwe manager. Hij is het complex met veel enthousiasme en passie opnieuw aan het ontwikkelen. Stap voor stap pakt hij alles aan wat verbeterd kan worden. We hebben er alle vertrouwen in dat zijn masterplan gaat slagen!”

• Hotel La Ane Beoordelingsscore: 8

“Goede uitvalsbasis om omliggende natuur te verkennen. Restaurant bij hotel is ok. Proper en net. We hadden een parking bij hotel.”

• Hotel Ferdinand Beoordelingsscore: 9

“Het ontbijt was basic maar goed”

• Hotel Cherica Beoordelingsscore: 9

“Zeer fraaie en ruime suites in mooi en goed onderhouden hotel. Lekker (a la carte) ontbijt. Mooi gelegen naast het strand en met tal van restaurants nabij”

• JMR Royal Beoordelingsscore: 9

“Mooie kamers, ligging, discretie”

• Lemon Cliff Luxury B&B Beoordelingsscore: 10

“Uitzicht op het strand”

• “Groot zwembad . Goed ontbijt. parkeren geen probleem.”

• Mirage Beach Spa Hotel Beoordelingsscore: 10

“Mooie kamers met een ruime badkamer en grote douche en erg schoon, mooie locatie aan het meer en strand. Vriendelijk personeel en het eten is prima.”

• Hotel Ges Beoordelingsscore: 9

“We hadden een mooie ruime kamer met uitzicht op zee, dus 's morgens genieten van de zonsopgang vanaf het balkon. De bedden waren zeer comfortabel en de badkamer heel netjes en schoon. Het strand ligt direct tegenover het hotel, wij waren er buiten het strandseizoen maar in de zomer heeft het zeker potentie. Het personeel was gastvrij en behulpzaam, we kwamen laat aan maar alsnog was het geen probleem om nog te dineren. Het ontbijt is prima, anders dan in andere hotels konden we hier een specifiek ontbijt kiezen op een menukaart. Daarnaast kregen we een bord met verschillende soorten beleg en was er een buffet ter aanvulling.”