2. Hotelbeoordelingen Roemenië
  3. Hotelbeoordelingen: Tulcea
  4. Hotelbeoordelingen Tulcea
Roemenië Tulcea Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “De ligging is geweldig. Je hebt een prachtig uitzicht over de delta. De hartelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het eten is ook erg positief. De villa's zijn mooi en comfortabel. Al met al een verborgen paradijs. Het was ooit een super luxe resort, dat slecht is onderhouden. Sinds een klein jaar is Julip de nieuwe manager. Hij is het complex met veel enthousiasme en passie opnieuw aan het ontwikkelen. Stap voor stap pakt hij alles aan wat verbeterd kan worden. We hebben er alle vertrouwen in dat zijn masterplan gaat slagen!”

• Hotel Condor Tulcea Beoordelingsscore: 9,4

“Super mooie schone kamer met rituals zeep en shampoo. Bed was erg fijn. Verschillende diktes/hardheden van kussens om te kiezen. Uitzicht vanuit ontbijtzaal is mooi, vanaf balkon in de kamer konden we het water zien.”

• Hotel Delta 3 Beoordelingsscore: 8,2

“Het hotel ligt aan de oever van de Donau, de straatkant is druk, de rivierkant is rustig.”

• Hotel Esplanada Beoordelingsscore: 8,6

“Ligging perfect voor de Donau delta”

• Hotel Delta 3 Beoordelingsscore: 8,2

“Het hotel is prachtig gelegen aan de boulevard van Tulcea. Vergis je niet, Tulcea is ook een havenstad, dus er komen vooral grote schepen langs, maar het uitzicht is wel een bijzondere afwisseling. Toen wij aangaven dat er een probleem was met de eerste kamer werden direct overgeplaatst naar een andere kamer, geen enkel probleem. Het ontbijt werd gedeeld met het 4* deel van het hotel en was zeer uitgebreid.”

De 5 beste hotels in Tulcea