2. Hotelbeoordelingen Roemenië
  3. Hotelbeoordelingen: Tulcea
Tulcea Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Delta 3 Beoordelingsscore: 7

“Het hotel is prachtig gelegen aan de boulevard van Tulcea. Vergis je niet, Tulcea is ook een havenstad, dus er komen vooral grote schepen langs, maar het uitzicht is wel een bijzondere afwisseling. Toen wij aangaven dat er een probleem was met de eerste kamer werden direct overgeplaatst naar een andere kamer, geen enkel probleem. Het ontbijt werd gedeeld met het 4* deel van het hotel en was zeer uitgebreid.”

• Blue Bungalow Jurilovca Beoordelingsscore: 5

“warme gammele huisjes in een achtertuin van een huis. niet echt een leuke of fijne locatie of kamer.”

• Manu B&B Beoordelingsscore: 8

“Kamer & badkamer is ruim genoeg en schoon. Locatie prima en restaurant behoorlijk (ongeveer enige in het dorp). Boottrip hadden we zelf geregeld dus aanbod Manu kunnen we niet beoordelen.”

• Prestige House Beoordelingsscore: 9

“Het was praktisch dat we over een privéparking binnen de omheining konden beschikken. Het was een recent gebouw, proper en netjes.”

• Hotel Delta 3 Beoordelingsscore: 8

“Het hotel ligt aan de oever van de Donau, de straatkant is druk, de rivierkant is rustig.”

• Prestige House Beoordelingsscore: 5

“Geen ontbijt. Héél erg gehorig. Andere gasten die tot 3 uur in de nacht luid praatten”

• Pensiunea Califar Beoordelingsscore: 9

“De gastvrijheid is verbazingwekkend goed. Bij het parkeren van de auto werden wij al opgewacht. Wij lieten ons ontvallen dat wij graag lokaal bier dronken. Dat werd toen spontaan voor ons gehaald. De gastvrouw regelde een boottocht en adviseerde ons ook over alternatieve activiteiten. Het eten is zeer goed, traditioneel bereid en wordt in overvloed aangeboden. Het hele pension is zeer schoon.”

• Hotel Esplanada Beoordelingsscore: 8

“Ligging perfect voor de Donau delta”

• Hotel Condor Tulcea Beoordelingsscore: 9

“Super mooie schone kamer met rituals zeep en shampoo. Bed was erg fijn. Verschillende diktes/hardheden van kussens om te kiezen. Uitzicht vanuit ontbijtzaal is mooi, vanaf balkon in de kamer konden we het water zien.”

De 25 beste hotels in: Tulcea