2. Hotelbeoordelingen Roemenië
  3. Hotelbeoordelingen: Dolj
Dolj Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel 5 Continents Beoordelingsscore: 10

“architectuur en geschiedenis van het gebouw. heel centraal en veel luxe ontbijt in een prachtig kader en zeer gevarieerd en dat elke dag . massage was ook heerlijk . de bar in het hotel is ook een pluspunt . mini bar is ook zeer gevarieerd. alles te voet te doen en superette en taxi’s net om de hoek. mooiste deel van de stad oude Chique wijk en zeer centraal . heel veilig en zeer behulpzaam en goed engels sprekend personeel een waar genot en zeker een aanrader om het authentieke Craiova te ontdekken”

• Hotel Meliss Beoordelingsscore: 8

“Ramona had voor een meeneem ontbijt gezorgd voor in de trein naar Vidin (Bulgarije).”

• Hotel Emma Est Beoordelingsscore: 7

“Locatie, nabij een mall”

• Hotel Europeca Beoordelingsscore: 8

“Grote kamer, modern ingericht. Badkamer is goed. Prima restaurant. Niet ver lopen van het station.”

• The Arlington Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijk personeel en goede kamers.”

• Hotel Helin Central Beoordelingsscore: 4

“Locatie”

• Hotel Meliss Beoordelingsscore: 10

“bubbelbad en de rust , 1 nacht in de buurt superette en apotheek en restaurant 10 min te voet van het centrum veilige buurt we waren te vroeg en konden iets bestellen om te drinken en heel vriendelijk onze tassen in de koffer ruimte bewaard tot we in de kamer konden niets was te veel gevraagd ook medicatie gekregen. op nieuwjaar was alles gesloten en zeer klant vriendelijk ontbijt was a la carte en heel gevarieerd en zeer vers”

• Hotel Europeca Beoordelingsscore: 7

“Rustig gelegen hotel aan de rand van het centrum..ontbijt was voldoende”

• Apartament Adriana Ultracentral Beoordelingsscore: 8

“Het was in het oud centrum van Craiova Makkelijk te bereiken qua locatie vanuit Central station Apartement was schoon en ruim Bed was comfortabel”

• Hotel Meliss Beoordelingsscore: 7

“Ik had om half 7 een trein dus ik moest om 06 uur weg... De vriendelijke mevrouw die de nightshift had heeft zonder dat ik daarom vroeg een ontbijt to go gemaakt voor me, dat vond ik zo schattig.”

De 20 beste hotels in: Dolj