2. Opinions d'hotels de Croàcia
  3. Opinions de cases i apartaments de Comtat de Dubrovnik-Neretva
Comtat de Dubrovnik-Neretva Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Rooms&Apartments Tomić Puntuació: 9

"Està molt bé, el propietari gestiona el pàrquing. És molt cèntric."

• Guesthouse Alliya Puntuació: 9

"Lloc agradable, molt bon tracte"

• Family Suite Peppina Puntuació: 10

"Les fotos reflexen la realitat. Les instal·lacions son molt modernes i noves, i hem estat molt còmodes. Ens ha rebut molt bé i ens han donat suport en tot moment."

• Apartman Fani Puntuació: 10

"Les indicacions per a trobar les claus, accedir a l'aparcament del vehicle han estat precises i clares. L'accés és molt còmode. Es troba completament equipat pel que fa a estris de cuina."

• "Teniem un apartament sencer per tres persones, dues habitacions amb llit doble, cada habitació té el seu bany, i un tercer bany per si de cas, amb banyera de hidromassatge. Una saleta amb sofa i tele, cuina equipada. Aparcament gratuït i privat molt ampli, hi cabien al menys tres cotxes. Nosaltres en portavem només un. Les habitacions tenen armaris grans. Hi vam estar una sola nit de passada, pero s'hi pot estar unes quantes setmanes molt còmode."

• "Anfitrions molt atents i servicials. Bona ubicació aprop de l'aeroport. Bona mida i equipament de l'apartament."

• Apartment Zana Puntuació: 9

"La informació de la propietat va ser molt bona i precisa. Apartament molt ben ubicat, aprop del centre històric. Perfecte el parking propi. Per tornar sens dubte!"

• Guesthouse Mehic Puntuació: 9

"Apartament net, llit confortable i vistes espectaculars. A prop del centre. L’anfitriona molt amable i disposada a ajudar-te. Parada d’autobús a 5 min."

• Stone House Harmony Puntuació: 10

"Lloc tranquil. Caseta preciosa, pero el tracte exquisit de Antonia, la propietaria. Ens va donar tota mena d'explicacions de la zona. Va voler fer-nos la estada el maxim de agradable, i axis va ser."

• "Situació inmillorable a les portes de la muralla de dubrovnik. Apartament petit però molt comfortable. Molt ben equipat."