2. Hotellrecensioner NED
  3. Hotellrecensioner NED
Nederlands kustområde Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Lands End Gästbetyg: 10

”Ligger mycket vackert direkt vid stranden. Fantastisk havsutsikt från rummet. Trevligt att sitta på terrassen och äta frukost mm.”

• Hotel Bell Gästbetyg: 10

”Fräscht rum och bra säng. Uppskattade extra möjligheten till egen frukost och tillgång till kaffemaskiner. Jättebra värd/personal som såg till att vi hade allt vi behövde. Nära till stranden, centrum och järnvägsstationen. Jättenöjd.”

• ”Toppen att hunden fick vara med. Fina vandringar runtikring med hunden, nära båten till England”

• Hotel Zonne Gästbetyg: 8

”Mysigt, trevligt hotell som har underbart läge efter lugnt, lummig gata där man hör fåglarna kvittra på morgonen.”

• Hotel Anna Casparii Gästbetyg: 9

”Mycket trevligt rum. God mat”

• Beachhouse Hotel Gästbetyg: 10

”Fantastiskt läge vid stranden. Långsträckt bred sandstrand för sköna promenader. Trevlig personal. Gratis kaffe/te, kaka, frukt i receptionen. Bra self-service i receptionen där man kan köpa drycker, vin, öl, grillad smörgås mm. Hit kommer vi gärna tillbaka.”

• The BLOOM Gästbetyg: 8

”Perfekt läge vid nordsjökusten med många attraktiva besöksmål på nära avstånd, t.ex. Keukenhof, Amsterdam och Leiden - även kallat lilla Amsterdam med kanaler och många butiker för den som är shoppingsugen. Gratis parkering en liten bit från hotellet. Kom bara ihåg att skicka regnr på bilen till hotellet så fixar de resten. Personalen är för övrigt väldigt hjälpsam och trevlig. I omgivningarna finns gott om restauranger och en del affärer. Undvik att ta bil in till Amsterdam. Dit åker man istället bäst med pendeltåg från Sassenheim, där man parkerar gratis i sk P+R. Från hotellet i Noordwijk till Sassenheim station tar det ca tio minuter med bil.”

• ”Nära till stranden. De ordnade rabatt på ett Phus 10 minuter bort, ca halva priset jämfört med phuset i huset. Extra sängen hade en egen alkov.”

• ”Nära till centrum och strand. Väldigt mysigt rum. Frukosten var fantastisk. Vi är båda väldigt nöjda och kan starkt rekommendera detta boende.”

• ”Nära stranden”