El Baix Penedès Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Antiga Beoordelingsscore: 10

“Prachtig hotel en zeer vriendelijk personeel. Onze auto was tijdens vakantie kapot gegaan en de manager heeft ons geholpen en was zo vriendelijk om ons naar de garage te brengen en te helpen”

• Hotel Don Pelayo Beoordelingsscore: 10

“We werden heel goed ontvangen bij aankomst. Na een lange dag rijden hebben we heerlijk geslapen en genoten van het ontbijt. De parkeergelegenheid word savonds afgesloten waardoor je auto veilig staat.”

• Hotel Victoria Beoordelingsscore: 8

“Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.”

• Adia Hotel Cunit Playa Beoordelingsscore: 8

“Goede lokatie vriendelijk personeel, lekker eten”

• Ramblas Vendrell Beoordelingsscore: 8

“Locatie ok, niet ver van onze route Voor die prijs , het on5bijt meer dan ok”

• 4R Miramar Calafell Beoordelingsscore: 10

“Ruime kamer, goede bedden, super schoon, fantastisch uitzicht over zee, heel gevarieerd avondeten, uitgebreid ontbijt”

• Hotel Restaurant El Bosc Beoordelingsscore: 9

“Grote kamer en hele grote badkamer. Vintage stijl, heel apart maar zeer comfortabel. Fijn dat het raam even open kon staan. Hele rustige omgeving. Persoonlijk geserveerd ontbijt.”

• Hotel Canada Palace Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer met prima bedden, ruime en schone badkamer. Prima locatie, treinstation op minder dan 5 minuten lopen. Treinreis naar Barcelona duurt ongeveer een uur, naar Tarragona 45 minuten. Calaffel was verassend leuk badplaatsje met leuke winkeltjes en boulevard en zijstraten met veel goede restaurants. Beveiligde parkeerplaats bij hotel was ook erg fijn. Personeel over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.”

• Hotel Apartamentos Solimar Beoordelingsscore: 10

“Zeer vriendelijk personeel en lekker ontbijt en lunch, en de parking”

• Akquaaa Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9

“Zeezicht”