2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Epirus
Epirus Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Rummet var stort och bekvämt. Frukosten riklig och god. Receptionen bra bemannad Kunde parkera utanför entrén utan kostnad. Hotellet ligger nära Prevezas gränder där tavernorna trängs och nära hamnpromenaden med många bra kafé. Vårt första besök I Preveza Skulle inte förvåna mig om det blir fler.”

• Stavrodromi Hotel Gästbetyg: 8

”Hemmalagad mat , mycket prisvärt, en trevlig restaurang med bästa service. Frukosten var super. Bra parkering på gatan utanför hotellet.”

• ”Hjälpsam service. Fick hjälp med lite ovanliga saker så so bokning av tennisbana och speciella utflyktsmål. Gott om parkering men ändå nära centrum.”

• Hotel MINOS Gästbetyg: 8

”Väldigt bra läge. Nära till hamnen och restauranger”

• Hotel Galini Gästbetyg: 8

”Trevlig och hjälpsam personal. Frukost buffé. Egen liten lekplats för hundar bakom huset. Uppskattad av min hund. Fri parkering. Perfekt läge. Hotellet är gammalt . Pga att inte den ordinarie städerskan var jobbade så var städningen 7.5 av10. Rekommenderar”

• ”Nytt , fräscht , centralt läge men lugnt .”

• Saint george Hotel Parga Gästbetyg: 10

”Fantastisk utsikt från rum 201, nytt och fräscht och väldigt trevliga värdar. Utsikten från frukostrestaurangen var fantastisk!”

• Dioni Boutique Hotel Gästbetyg: 9

”Centralt och fräscht”

• ”Fantastiskt läge, fantastiska sängar, allt var superbra! Trevlig välkomstkorg!”

• ”Bra läge, nära till gamla stan och hamnen Mycket trevlig och hjälpsam personal”