2. Hotellrecensioner GRE
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Epirus
Epirus Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Siarava Gästbetyg: 10

”Läget är perfekt i gamla stadens centrum. Värdinnan är väldigt trevlig och hjälpsam. Mycket välstädat och en mycket bra frukost. Kommer att bo där nästa gång jag besöker staden. 👍”

• KATIKIA ZAGORI Gästbetyg: 8

”Fin utsikt och otroligt fräscht, samt en vacker trädgård”

• The five keys Gästbetyg: 10

”Bekvämt”

• Sueño Suites Gästbetyg: 10

”Fantastisk personal, rent och snyggt både ute och inne. Fanns allt man behövde och mer därtill. Nära till en lite supermarket, där vi handlade frukost m.m.”

• Virginia Gästbetyg: 10

”Mycket trevligt familjehotell, hjälpsamma och engagerade kring att man ska få ut så mycket som möjligt av sin vistelse. Mycket bra mat i restaurangen som är väl värd ett besök. Vi kommer boka igen om vi har vägarna förbi. Rekommenderas.”

• Pension Alexandra Gästbetyg: 10

”Toppenläge i Parga med två stränder på kort bikiniavstånd, med mysiga restauranger intill och en bra mataffär. Vi hyrde en lägenhet för 5 personer högst upp i huset och den var rymlig, fräsch, och välstädad varje dag. Stor balkong med fantastisk utsikt över vattnet där vi åt frukost på morgonen. Familjen som äger hotellet var otroligt snälla och hjälpsamma med allt. De gjorde allt och mer därtill för att vår semester skulle bli fantastisk. Definitivt ett boende vi rekommenderar!”

• Flisvos sea view rooms Gästbetyg: 10

”Utsikten”

• Senia Holidays Gästbetyg: 9

”Fint rum, sköna sängar och personal”

• Acrothea Hotel Gästbetyg: 10

”Helt underbart boende. Vi fick rum längst upp med utsikt mot hav och himmel. Trevlig personal och trevlig frukost. Centralt läge.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Epirus

baserat på 24 295 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com