2. Hotellrecensioner GER
  3. Hotellrecensioner GER
Erzgebirge Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”mycket trevliga värdar, stor och mycket ren lägenhet. allt underbart.”

• Ferienwohnung Tina Gästbetyg: 9

”lantligt med vacker utsikt från balkongen. Den uppskattade vi mycket. Sköna sängar.”

• Fewo Judith Gästbetyg: 10

”Oväntat lugn och charmig”

• Ferienwohnung am Querweg Gästbetyg: 9

”Mycket fint, rent och välutrustat kök och fint badrum. Parkering fanns och paret som hade hand om uthyrningen var väldigt trevliga. Sängarna var sköna. Vi hade cyklar med oss och cyklade till närmaste byn och åt mycket gott på trevlig lokal restaurang Rechenhaus. På dagen cyklade vi på trailcentret i Rabenberg var fantastiskt.”

• Gartenlandhaus Gästbetyg: 9

”En trevlig liten stuga utanför Dresden, ligger längst uppe på en stor backe, med fantastisk utsikt. Standarden var lite enkel, kan ej tänka mig att bo där vintertid. Men på våren, sommaren och tidigare hösten är det helt lysande. Elektriska värmefläktar fanns att tillgå, det lilla köket var välutrustat, sängen var riktigt skön och täcken mycket varma. Parkering i anslutning till stugan, värdarna bor en stenkast från stället och har varit mycket vänliga och tillmötesgående, bl.a. hälsade oss välkomna sent på natten när vi slutligen anlänt till Dohma efter en lång bilfärd.”

• Apartment Altstadt 2 Gästbetyg: 9

”Lägenheten är väldigt rent, fint och bekvämt”

De 30 bästa semesterboendena i Erzgebirge

baserat på 40 637 recensioner för semesterboenden på Booking.com