2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
Eure Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Normandy Point fra anmeldelser: 8

"Fin restaurant med behagelig underholdning lørdag aften. God mad inkl. morgenmad."

• Hotel Du Grand Cerf & Spa Point fra anmeldelser: 8

"Meget hyggelig gammel bygning, flot velholdt. Smagfuldt indrettet værelse. Flot spa område, desværre så dårligt vejr så vi ikke fik benyttet det. Super god middag i restauranten- bestil bord, da der kun var 2 steder i byen man kunne spise. God morgenmad."

• B&B HOTEL Evreux Point fra anmeldelser: 7

"Fungerede fint til en hurtig overnatning. Elektronisk indtjek, fint med parkering, fin morgenmad - godt sted til prisen. Rent og pænt."

• Hotel The Originals Bernay Acropole Point fra anmeldelser: 8

"Morgenmad var god Behagelig service Rent og værelser i god størrelse"

• Hotel Normandy Point fra anmeldelser: 8

"Fint hotel centralt i Vernon og tæt på floden og byen. Vi boede i en suite - super fin og virkelig god seng."

• Le Jardin des Plumes Point fra anmeldelser: 5

"Hyggeligt hotel. Imødekommende receptionist ved ind- og udtjekning. God beliggenhed i forhold til besøg i Monéts have."

• Hotel du Haut Marais Point fra anmeldelser: 7

"Hotellet var fint til vores enkelte overnatning, et ældre hotel, men sengene var meget behagelige."

• Le Moulin De Connelles Point fra anmeldelser: 8

"Stedets restaurant havde vi besøgt i 2014. Denne gang overnattede vi. Personalet er ekstrem imødekomne. Hotellet bærer præg af sin alder, men det skal ikke afholde nogen fra at bruge det. Overnatning levede op til forventningerne. Restauranten overgik forventningerne, det gælder både aften og morgen. Vi kommer gerne igen."

De 30 bedste hoteller i Eure