2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Tyskland
Franconian Schweiz Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Hotel Luca Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt hotel i hyggelig lille by beliggende i perfekt afstand fra motorvejen. Vi boede på et stort familieværelse, som passede fint til en familie med to teenagere."

• Hotel Luca Point fra anmeldelser: 9

"Virkelig god modtagelse, hvor vi startede med at vælge værelse. Gode senge, rene værelser og fantastisk morgenmad."

• Hotel Luca Point fra anmeldelser: 10

"Lækker morgenmad med alt muligt forskelligt at vælge i mellem"

• Hotel Luca Point fra anmeldelser: 9

"Meget hyggeligt hotel, smukt værelse, søde værter og et hyggelig by, som taget ud af en historiebog."

• Hotel Luca Point fra anmeldelser: 10

"Ligger rigtig godt på vejen ned/op igennem Tyskland og er kun en kort afstikker fra motorvejen. Stille og fredelig lille by. Rigtig fint sted. Smuk gammel bygning i en hyggelig, lille charmerende by. Værelset var virkelig pænt og rent, og madrasserne er super gode . Sød og imødekommende værtinde, som var meget hjælpsom. Morgenmaden var over al forventning. Der var alt, hvad man kunne have lyst til og mere til. Kaffen var meget velsmagende."

• Landhotel Gasthof Stern Point fra anmeldelser: 8

"Hyggeligt landhotel med gradient mad. Velbesøgt af lokale stamkunder. Meget venligt personale som lyttede til vores ønsker. Skøn vin fra karaffel i restauranten. Morgenmaden var god og varieret. God kaffe. Parkeringsplads bag hotellet. Flot landskab og gode muligheder for at vandre. Vi gik til den gamle borg og nød udsigten."

• Pension-Puttlachtal Point fra anmeldelser: 3

"Placering og natur"

• Hotel Luca Point fra anmeldelser: 9

"Imødekommende vært - rent - pænt"

• Landhotel Gasthof Stern Point fra anmeldelser: 10

"Fin morgenmad der manglede ikke noget, aftenmaden var fantastisk"

• Hotel Luca Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk morgenbord - vi ankom om aftenen efter en lang køretur så eneste minus ved denne lille skønne plet var at vi skulle ud at køre ca tre km for at få noget aftensmad da hotellet kun har morgenmad."

De 15 bedste B&Bs og kroer i Franconian Schweiz

baseret på 6.273 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com