2. anmeldelser av hoteller i Frankrike
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Franche-Comté
Franche-Comté Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• La Maison D'hôtes du Parc Omtalescore: 10

«Svært vennlig og serviceinnstilt vertskap. Utrolig hyggelig sted, der alle gjester satt rundt samme bord til frokost.»

• La Noue Aubain Omtalescore: 10

«Jeg ble ønsket velkommen av vertinnen som viste meg frem til værelset. Hyggelig og komfortabelt rom. Til og med piano på rommet. .. litt ustemt. Husmor tilberedte deilig middag. Både middag og frokost ble servert i familiens dagligrom. Med utsikt til der kyrne beitet sammen med sine uke gamle kalver.»

• maison bleue Omtalescore: 9

«Skuriler, super netter Wirt.»

• De passage chez Lili Omtalescore: 10

«Varm velkomst av veldig imøtekommende og hyggelig vertinne. Nydelig rom med flott og romslig bad. Kjempegod dobbeltseng.. Stille utenfor huset. Vi disponerte også et velutstyrt kjøkken og en liten stue med gode sofaer og TV. Alt veldig rent. Våre sykler ble trygt plassert i en lukket garasje. Gåavstand til sentrum. God frokost. Basseng ble ikke brukt av oss pga litt kjølig vær. Anbefaler stedet på det sterkeste.»

• La Bergerie Crenantine Omtalescore: 7

«Veldig hyggelige innehavere, tok oss godt imot. Kunne kjøpe vin/øl ved ankomst. Flott med hjemmelaget smakfull middag middag men kanskje litt dyrt.»

• Les Chambres d Odile Omtalescore: 10

«Ett år gammelt, nydelig både inne og ute. helt topp. Dette anbefaler vi. hit vil vi komme igjen.»

• Le Chanois Omtalescore: 10

«Vi følte oss svært velkomne. Hyggelig rom, veldig hyggelig vertskap og deilig frokost.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Franche-Comté

basert på 28 970 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com