Franciacorta Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Casitamia b&b Beoordelingsscore: 10

“Prachtig uitzicht, mooie kamer, lekker onbijt en vooral een heel vriendelijke en warme ontvangst!”

• B&B a Ca' Minore Franciacorta Beoordelingsscore: 9

“Buitengewoon vriendelijke gastheer Jonathan en gastvrouw Anna, heerlijke kamer met balkon. Ontbijt was perfect, zwembad en voorzieningen schoon en goed onderhouden. Beheerders stonden constant voor je klaar.”

• B&B Alba Chiara Beoordelingsscore: 8

“Toplocatie!”

• Albergo Diffuso Vulcano Village Beoordelingsscore: 8

“Locate, kamer, keuken van het restaurant en het uitzicht over het meer”

• il Glicine B&B RISTORANTE Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt was uitstekend, veel keus van het buffet en aanvullende opties. Ook diner was erg goed. Vriendelijk personeel.”

• B&B La Forcella Beoordelingsscore: 10

“Alles”

• Ai Ronchi B&B Beoordelingsscore: 7

“Uitzicht”

• Giuseppe B&B Beoordelingsscore: 10

“Wij hebben 2 dagen geweldig genoten van ons verblijf bij Giuseppe. Prachtige kamer, de mooiste badkamer van onze reis, geweldig ontbijt met schittetend zicht over het meer. En Giuseppe is heel charmant!”

• Antica Dogana Beoordelingsscore: 10

“Super locatie. Alles netjes afgewerkt, schoon en luxe. Fijn balkon. En Claudio en zijn moeder zorgen dat je niks tekort komt tijdens het verblijf. Aanrader!”

• Locanda Diana Beoordelingsscore: 9

“Het ontbijt was simpel, croissants met zoet, maar heerlijk en geweldige (decaf) cappuccino. De eigenaar is heel vriendelijk en doet alles voor je. Wij voelden ons erg welkom! Lokatie vlakbij meer, dorp, boot en trein. Top!!”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Franciacorta

gebaseerd op 15.691 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com