2. anmeldelser av hoteller i Spania
  3. anmeldelser av hoteller i Spania
Fuerteventura Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Coral Cotillo Beach Omtalescore: 7

«Fint anlegg»

• «Meget bra beliggenhet og rask betjening i resepsjonisten.»

• Occidental Jandía Playa Omtalescore: 10

«Førsteinntrykket i hotellets resepsjon og lobby var veldig flott, luftig og innbydende. God mottakelse fra resepsjonen. Flott rom, med formidabel utsikt. Like vennlig og hyggelig mottakelse i restauranten hvor vi blir vist vår plass for gjester med all inclusive. God service og hyggelig betjening. Hotellområdet var stort og med god plass. Rent og ryddig. Mye på stranden i nærheten, kort vei å komme til den. Fin spasertur til sentrum med kjøpesenter og butikker.»

• Hotel Riu Palace Jandia Omtalescore: 8

«Nydelig utsikt og beliggenhet, ingen biltrafikk. Fredelig hotell, passer til godt voksne.»

• «Flott sted og hotel. Fin Strand»

• Smy Tahona Fuerteventura Omtalescore: 8

«Hyggelig pooolområde»

• «Stille og rolig beliggenhet i naturskjønne omgivelser. God frokost og hyggelig betjening»

• «Mat, beliggenhet,musik om kvelden, personal»

• Occidental Jandía Mar Omtalescore: 5

«Maten var grei.»

• Barceló Corralejo Sands Omtalescore: 9

«Det beste med hotellet var alle som jobbet der og alt av fasiliteter og aktiviteter som ble arrangert fra hotellets side. Vi var med på aquagym et par ganger og brukte både spa-avdelingen og fitnessrommet flere ganger. Hotellet har også et veldig fint svømmebasseng med et hyggelig sted hvor man kan spise lunsj/ kjøpe drikke. Vi hadde inkludert frokost, og den var alt man kunne ønske seg - et meget godt utvalg! Beliggenheten i byen var også perfekt både med tanke på shopping, som var rett rundt hjørnet og avstanden ned til den veldig hyggelige gamle bydelen og alle bystrendene.»

De 30 beste hotellene i Fuerteventura

basert på 88 394 hotellomtaler på Booking.com