2. Hotelanmeldelser for Sri Lanka
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Galle District
Galle District Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Windy Garden Point fra anmeldelser: 10

"Nikola og resten af personalet var meget imødekommende og venlig. Vi blev meget positivt overraskede da vi fandt ud af, at der var totalt ro og fred i haven, kæmpe kontrast til den trafikerede vej der ligger mellem hotellet og stranden. Det var et lille paradis omkring poolen. Vi så mange forskellige dyrearter og det eneste der brød stilheden i haven, var lyden af forskellige dyr."

• STUTHI VILLA Point fra anmeldelser: 9

"Utroligt hyggeligt hotel, beliggende uden for byen (vil anbefale at leje scootere). Meget rolige omgivelser og vildt lækre værelser, helt klar en af de pæneste hoteller vi boede på. Værten er super sød og klar til at hjælpe med det hele, vi nævnte nærmest kun en scooter og inden længe var deres samarbejdspartner på stedet for at snakke med os om leje. Poolen er helt kanon på en varm dag!"

• Weleges Place Point fra anmeldelser: 10

"Utrolig venlig, hjælpsom og serviceminded personale ❤️"

• Lahiru Villa Point fra anmeldelser: 10

"God beliggenhed - tilbagetrukket fra vej, havudsigt fra balkonen. Supersød familie, som gjorde alt for at hjælpe"

• The Moose Weligama Point fra anmeldelser: 10

"Alt ved dette sted var helt fantastisk, huset er helt nyt, hvilket man tydeligt kunne mærke, dejlig store værelser med aircondition, og en dejlig svimmingpool, vi fik serveret den lækreste morgenmad på tag terrassen hver dag Helt klart det bedste sted vi har boet på hele sri lanka Kan kun anbefale det til andre😊"

• Nature Villa Unawatuna Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig lukket og velholdt have, men alligevel tæt på stranden og butikkerne. Værelset var stort og havde alt vi skulle bruge, og alle var søde og hjælpsomme også med transporten, da vi skulle videre. Poolen var ren og der blev straks tændt for det kolde vand, når man gik i, så man kunne blive kølet ned. Gode udearealer, hvor man kunne sidde i skyggen."

• Aayu's Guest Point fra anmeldelser: 10

"Aayu’s Guest er en lille perle i Bentota. Her er hjemligt, og uanset hvad du skulle få brug for, vil Aayu gøre, hvad hun kan for at hjælpe dig! Jeg var meget tilfreds. Morgenmaden var lækker og mættende. Værelserne var rene. Tæt på huset ligger de fineste små restauranter ud til jernbanen, og stranden er kun fem minutter væk på gåben."

• iResort Point fra anmeldelser: 8

"Virkelig godt værelse en lille gåtur fra "main beach" i Weligama. Value for money! Søde imødekommende personale. Dejlig rent."

• Lucky's Surf Camp Point fra anmeldelser: 7

"God stemning og behjælpeligt personale! Finde omgivelser og god udsigt"

• The Entrance Galle Fort Point fra anmeldelser: 9

"Fine værelser med eget badeværelse og lille udeområde. Varmt vand i bruseren. Den sødeste familie, som er meget hjælpsomme og venlige. Vi kan varmt anbefale at bo her. Det hyggeligste område, utrolig tæt på fortet og de hyggelige små gader med masser af restauranter."

De 30 bedste B&Bs og kroer i Galle District

baseret på 37.994 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com