2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Gampaha District
Gampaha District Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• The Beach Apartments Beoordelingsscore: 7

“de locatie aan zee,dicht bij luchthaven.”

• “Fijne grote ruimte! En heerlijk zwembad”

• Lakshmi Family Villa Beoordelingsscore: 10

“Lakshmi en haar familie waren super aardig, het ontbijt was goed!”

• Cinnamon Tan Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10

“Heel mooi hotel op een goede plek! Zeker een aanrader om te verblijven in Negombo. De eigenaar had een heerlijk ontbijtje voor ons klaargemaakt om mee te nemen naar het vliegveld, en ons ook geholpen met het regelen van een tuktuk.”

• TwinsTop Villa Beoordelingsscore: 8

“Dichtbij het vliegveld, supermarkt in de buurt. Hele aardige mensen. Villa is super schoon!!!”

• “Fijne locatie met een fijn appartement. Er was een groot bed, airco, grote en schone kamer. Er was een zwembad aanwezig.”

• Sujeewani Villa Beoordelingsscore: 10

“Zwembad, twee slaapkamers met eigen badkamer, goede prijs/kwaliteit verhouding. De bedden waren heerlijk! Dit was de perfecte accommodatie om onze rondreis af te sluiten.”

• Bee Cottage Negombo Beoordelingsscore: 10

“De accommodatie was van alles voorzien. Ruim en schoon! Er was een zwembad, maar daar hebben we helaas geen gebruik van kunnen maken omdat we er te kort waren. Er waren twee slaapkamers en twee badkamers, waaronder een moderne buitenbadkamer. De tuin stond vol fruit- en groentebomen en er waren grote schildpadden. Ook stonden er drie fietsen waarmee we naar het strand zijn gefietst. De gastheer en -vrouw waren supervriendelijk en zorgzaam, ze hebben ons tegen middernacht van het vliegveld opgehaald en het ontbijt zelfs aangepast omdat mijn vriendin niet helemaal fit was. Ze spreken allebei erg goed Engels en met de gastvrouw hebben we een tijd gekletst over van alles en nog wat. We hopen hen in de toekomst in ons land te mogen verwelkomen.”

• Park Lane 88 Apartments Beoordelingsscore: 9

“Sfeer en ruimte”

• Transit Studio Katunayake Beoordelingsscore: 10

“Superlieve manager! Hij kwam ons ophalen op het vliegveld en heeft ook vervoer geregeld voor een goede prijs naar het zuiden de volgende dag. Heerlijk gedouched en geslapen na een lange dag reizen.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Gampaha District

gebaseerd op 2.862 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com