Garda Veneto Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Centrale Beoordelingsscore: 9

“Het hotel is uitstekend gelegen dichtbij het meer en het oude centrum van Garda, het hotelpersoneel is heel vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn mooi en ruim.”

• Hotel Italia Beoordelingsscore: 10

“personeel is vriendelijk ontbijt uitgebreid”

• Hotel Villa Florida Beoordelingsscore: 8

“Goed ontbijt. Mooie tuin met groot zwembad en ligstoelen. Heel vriendelijk personeel.”

• Camping Cisano - San Vito Beoordelingsscore: 10

“Ik las vele slechte referenties maar ondanks dat voor de prijs die we ervoor moesten betalen, deden we toch een poging om zelf te ervaren hoe het was. Het was ruim boven onze verwachtingen, het was erg goed georganiseerd in ons geval zoals wij het ervaren hebben en ZEKERRRR tegenover de prijs die ervoor moesten betalen. De hygiëne in de bungalow was goed maar kon zeker beter. En er lag een klein welkomstpakket in de badkamer, zeker gewaardeerd 🙏🏼 We hebben met gemak fietsen gehuurd en een boot die we zelf mochten varen bij Bardolino in de omgeving. Wij komen zeker graag met heel veel plezier terug!”

• Hotel Bell'arrivo Beoordelingsscore: 9

“Te kleine kamer voor zoveel geld. Voor de rest voortreffelijk.”

• Hotel da Roberto Beoordelingsscore: 7

“Gemoedelijke sfeer en prima ontbijt en mooi zwembad.”

• “Prachtig uitzicht, geweldig ontbijt. Vriendelijk personeel, 's avonds de mogelijkheid om een spelletje in de bar te spelen”

• Hotel Conca D'Oro ***S Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk personeel. Prima keuken. Super locatie.”

• Active Hotel Paradiso & Golf Beoordelingsscore: 10

“Alles”

• Camping Monja Beoordelingsscore: 3

“Er was een poes op de camping die heel erg aanhankelijk en lief was. Deze poes is al 21 jaar oud. Deze wordt heel goed verzorgd hier.”