Garda Veneto Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Betty's House Beoordelingsscore: 9

“Goed bereikbaar, netjes, zeer vriendelijke host , rustige plek , nabij uitvalswegen en Gardameer , goed ontbijt inbegrepen in kamerprijs”

• Civico 29 rooms Beoordelingsscore: 10

“Super overnachting gehad, goede service, schoon , nieuw, goed bed. Alles was geweldig. Mooi balkon en een gevulde mini bar voor gebruik.”

• Alessio Camere Beoordelingsscore: 9

“Super aardige ontvangst, erg behulpzaam. Goede tips voor de omgeving gekregen. Erg schoon, goed bed, lekker ontbijt met vers gebakken eitje en vers fruit. Een plek om terug te komen.”

• Villa Luisa Rooms&Breakfast Beoordelingsscore: 10

“De prima ontvangst en uitleg van de locatie en de prima kamer en dito zwembad en het prima ontbijt”

• Casa Oreste Beoordelingsscore: 9

“Ligging,netheid kamer,ontvangst.”

• B&B Ombretta Beoordelingsscore: 9

“Prachtige B&B dichtbij Borghetto sul Muncio. Gastvrouw is erg aardig en zeer gastvrij”

• Villa Telli Beoordelingsscore: 8

“Lag heel goed en was proper. Lekker ontbijt.”

• Locanda alla Chiesa Beoordelingsscore: 9

“Centraal in Lazise, hartelijke mensen, prima ontbijt. Eenvoudige kamer maar schoon en alles was aanwezig”

• La Cipressina B&B Beoordelingsscore: 10

“Alles beviel super goed, we hadden het niet beter kunnen treffen. Ontbijt, avondeten, personeel, kamer en de locatie 10/10. We hebben zelfs twee nachten bijgeboekt, omdat het zo goed beviel. We waren hier samen met onze hond en hadden een kamer met uitzicht op het zwembad. Dit was perfect. Onze hond kon lekker binnen liggen, terwijl wij in de zon zaten. Alle leuke plekken zitten op goede rijafstand en genoeg restaurants in de buurt! We komen heel graag nog een keer terug😁”

• Saoō Beoordelingsscore: 9

“Buitengewoon enthousiaste gastvrouw, die zeer milieubewust bezig is.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Garda Veneto

gebaseerd op 68.117 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com