2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
Geneve Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Auberge Communale de la Fruitière Point fra anmeldelser: 9

"God restaurant, dejlig mad fra regionen"

• The Residence Hotel Geneva Airport Point fra anmeldelser: 9

"Fint hotel, ligger lidt væk fra lufthavnen på den franske side. God morgenmad og rent og pænt"

• ibis Annemasse-Genève Point fra anmeldelser: 7

"Hotel værelset var fint og der var parkering"

• The Residence Hotel Geneva Airport Point fra anmeldelser: 8

"Rummet. Sengen , terrassen.personalet var meget serviceminded, på alle fronter."

• Ibis Saint-Genis-Pouilly Genève Point fra anmeldelser: 10

"Det var meget gode værelse, maden var suveræn og så kunne man tage en dukkert i swimmingpoolen"

• Jiva Hill Resort - Genève Point fra anmeldelser: 10

"Jiva Hill ligger skønt i rolige omgivelser ved Jurabjergene. Vi havde booket et dobbeltværelse med bjergudsigt, men blev opgraderet ved ankomst. Vores værelse havde egen balkon, walkincloset, samt stort spa badeværelse. Værelset havde udsigt over golfbanen og bjergene. Personalet var imødekommende og opmærksomme på alle behov vi måtte have, og stedet emmer af luksus. Hotellet har dejlige faciliteter uanset om man er til spa eller golf - og har deres egen hestestald. Det tager ca 30 minutter i bil fra hotellet til Genève centrum, så der er også rig mulighed for shopping og kultur. Vi spiste på hotellets italienske restaurant med udsigt over golfbanen, også her blev vi mødt at opmærksom betjening og lækker mad. Vi kommer helt sikkert igen!"

• The Residence Hotel Geneva Airport Point fra anmeldelser: 5

"Gode senge, og okay værelse ."

• hotelF1 Genève Saint Julien en Genevois Point fra anmeldelser: 1

"Intet"

• The Residence Hotel Geneva Airport Point fra anmeldelser: 9

"Gode senge, godt med pool, hyggelig bar på hotellet"

• ibis budget Geneve Saint Genis Pouilly Point fra anmeldelser: 5

"jeg blev trukket 854,39 og I skrev til mig billigere Hvorfor ?"

De 30 bedste hoteller i Geneve