Gironès Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel BESTPRICE Girona Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijkheid”

• BYPILLOW Erba Beoordelingsscore: 8

“Klantvriendelijkheid”

• Ibis Girona Beoordelingsscore: 9

“Dat er we onze electrische auto in de garage konden opladen. Zeer vriendelijk geholpen bij inschrijving.”

• Hotel Nord 1901 Beoordelingsscore: 8

“Toplocatie midden in de stad en relaxte sfeer.”

• B&B HOTEL Girona 2 Beoordelingsscore: 10

“Mooi hotel zeer vriendelijk, schonen kamers. We komen hier al een jaar of 4. Eigen pakeerplaats.”

• “De ligging en prima ontbijt. Overdekte bewaakte parking was handig want had een race fiets bij.”

• Hotel Gran Ultonia Beoordelingsscore: 9

“Alles wat eerder is gezegd/ geschreven door anderen kunnen wij beamen. perfect centraal gelegen hotel. Bus/ treinstation, eetgelegenheden op loopafstand en evenzo de bezienswaardigheden. Vriendelijk personeel die klaar staat bij vragen en je prima op weg weet te helpen. Zeer net hotel, de gangen zijn goed verlicht, comfortabel bed, badkamer met heerlijk groot regendouche. In de ruime kamer geen geluidsoverlast van buiten ervaren. Hotel beschikt tevens over een fijn dakterras. Ook Top dat de kamer iedere dag weer schoon en het bed netjes opgemaakt werd, ondanks dat wij daar niet om vroegen. En op Diada de Sant Jordi lag er een roos op bed in de kamer. Heel attent!”

• DoubleTree by Hilton Girona Beoordelingsscore: 7

“Dicht genoeg bij snelweg en centrum”

• B&B HOTEL Girona 3 Beoordelingsscore: 7

“De kamers- we kregen als gezin van 5 2 geschakelde kamers. Die waren netjes en stijlvol”

• Agroturisme Sant Dionis Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke gastheer, ruime kamer”

De 20 beste hotels in: Gironès