2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner FRA
Gulf of Ajaccio Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel POZZO DI BORGO Gästbetyg: 9

”Perfekt location, vacker byggnad, trevlig personal. Nära till allt”

• ”Bokade hotellet efter tidigare besök för 7-8 år sedan. Under pandemin renoverat. Nu mycket fräscht och fint. Frukostrestaurang / bar på takterrass med fantastisk utsikt. Utsökt god och rikligt urval av rätter i buffén. Möjlighet att beställa ägg enligt eget önskemål. Perfekt läge, bara något kvarter från centrum, många restauranger på samma gata och på nära promenadavstånd.”

• F3 ajaccio Gästbetyg: 10

”Jätte fin lägenhet, fina sovrum och fräscht. Trevliga husvärdar.”

• Hôtel Du Golfe Gästbetyg: 7

”Väldigt bra läge, och mycket trevlig och hjälpsam personal! Rummet var basic, men helt ok och i linje med vad vi förväntade oss i förhållande till prisnivån. Fin utsikt mot hamnen.”

• Hotel POZZO DI BORGO Gästbetyg: 6

”Vackert gammalt hus med utmärkt läge.”

• Hôtel Du Golfe Gästbetyg: 10

”Läget med ett rum med balkong ut mot vattnet. Personalen var oerhört hjälpsam och ordnade både parkering och hjälpte till när vårt kassaskåp gick i baklås. Kan varmt rekommenderas.”

• ”Vackert, rymligt, bekvämt och välutrustat.”

• Hôtel Spunta Di Mare Gästbetyg: 8

”Fint rum, bra säng och tyst”

• Barbicaj'Alta Gästbetyg: 10

”Frukosten mycket bra. Strålande utsikt och fint rum med AC och egen uteplats där vi njöt av livet i skuggan. Promenadavstånd till strand, restauranger och spar-livs. Brant backe upp till boendet, rekommenderar automatbil!! Väldigt trevlig ägarinna som pratar engelska och var behjälplig med bokning av restaurang”

• ”Platsen, säng och kök med alla redskap.”

De 25 bästa hotellen i Gulf of Ajaccio