2. Hotellrecensioner Slovenien
  3. Hotellrecensioner Slovenien
Greater Ljubljana Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Bra läge!”

• Cosy Resy place Gästbetyg: 8

”Centralt och spatiöst. Charmigt hus”

• ”Läget, nyrenoverad och fräsch lägenhet, rymligt badrum, välstädat, skön säng, tyst lägenhet och lugnt område.”

• Apartments Vila Apolonia Gästbetyg: 8

”Det var fräsch, gott om handdukar, lakan, filtar”

• Apartments Abc Ljubljana Gästbetyg: 8

”Praktiskt och enkelt. Hyfsat nära till stan. Bussen ute på stora vägen. Fint bageri i närheten.”

• Cozy apartments Gästbetyg: 8

”Rent och praktiskt, väl isolerat. Även om den låg ovanför flera restauranger, barer å caféer hörde knappt ngt från verksamheterna uppe i i lgh. Mkt bra Wi-Fi och snabb respons från ”uthyrare”, vid olika förfrågningar.”

• ”Mycket trevlig värd. Trevlig lägenhet. Allt vi behövde fanns i lägenheten. Jure lånade ut sina paraplyer, så vi slapp bli blöta. Mycket bra läge med närhet till mysig bar "Pri Podkvi" , mataffärer, bankomat och busshållplats. Ljubljana är ett fantastiskt resmål.”

• ”Andra gången vi hyrde denna lägenhet. Rent, bästa läget, parkering utanför och super hjälpsam och trevlig husvärd!”

• Pardubsky Apartments Gästbetyg: 9

”Omgivningen och den fina uteplatsen som vi satt på hela kvällarna. Vi gick in till centrum av Ljubliana och upplevde en underbar stad. Vänliga människor och mysiga restauranger.”

• Apartments Heart Gästbetyg: 10

”Fint modern och välvårdad lägenhet i en liten by med utsikt mot naturen. Trevliga och tillmötesgående värdar.”

De 30 bästa semesterboendena i Greater Ljubljana

baserat på 68 065 recensioner för semesterboenden på Booking.com