2. Hotelanmeldelser for Østrig
  3. Hotelanmeldelser for Østrig
Grossglockner Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Post Fusch Point fra anmeldelser: 6

"Pænt og rent. God restaurant."

• Hotel Rupertihaus Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenheden. Dejligt stort værelse med balkon og fantastisk udsigt."

• Hotel Wasserfall Point fra anmeldelser: 10

"det hele var rigtig fin dejlig betjening dejlig morgenmad"

• Hotel Wasserfall Point fra anmeldelser: 4

"Centralt, for det vi havde brug for"

• Bauernhof Stempf Point fra anmeldelser: 9

"Værten er meget opmærksom, fleksibel og hjælpsom fx. i vores kommunikation både før og under opholdet, bl.a. ift. brug af saunaen i huset. Super lækker og velindrettet hytte med fantastisk beliggenhed med udsigt over dalen. Den ligger lige ved skibussens endestation, så der er altid siddepladser i den 5 minutters køretur til Talstation. Klart et sted at anbefale både til vinter- og sommer turister, og vi vil gerne dertil igen."

• Hotel Römerhof Point fra anmeldelser: 10

"Pool og spa på hotellet er rigtigt pænt. Sengene er rigtig gode, og morgenmad var perfekt , kongeligt, der manglede ikke noget. Natur omkring er utrolig flot ,østriske alper er bare det bedste"

• Nationalpark Lodge Grossglockner Point fra anmeldelser: 9

"Der var hyggeligt, rent og god service"

• Hotel Post Fusch Point fra anmeldelser: 9

"August: Beliggenhed helt perfekt i forhold til at cykle op ad Großglockner Hochalpenstrasse til Edelweißspitze Hütte, hvis man vil udfordre sig selv med et stykke bjergetape på ca 22 km, med stigninger hele vejen op. Værelse godt og fint badeværelse. Mulighed for at få tørret vådt tøj, det regner ofte på toppen… Morgenbuffet super, mange små retter og mulighed for solidt måltid inden krævende cykeltur."

• Hotel Mölltalerhof Point fra anmeldelser: 10

"Imødekommende personale der lod køkkenet være åbent, selvom vi ankom sent."

De 15 bedste hoteller i Grossglockner