2. Hotelanmeldelser for Belgien
  3. Hotelanmeldelser for Belgien
Groene Gordel Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Le Jardin Des Sources Point fra anmeldelser: 10

"En sjælden oplevelse af ro, comfort, høns i frihed vandrende rundt i haven, små heste i folden, honing bier og natur sammenført i en enhed i forbindelse med ophold som var man gæst i et privat hjem med søde og rare værter. Det er unikt. Og dertil serverer værterne friske æg fra hønsehuset, Belgiske oste, kaffe, juice og frisk frugt til morgenmad. Man kan ikke ønske sig noget bedre."

• B&B Den Biesthoek Point fra anmeldelser: 10

"Meget hjælpsomme og søde værter. Dejligt morgenmad og særdeles hundevenligt med helt lukket have."

• B&B Josephine Point fra anmeldelser: 10

"Meget fin betjening. Fantastisk opfølgning fra inden vi kom til vi forlod stedet igen. Vi skulle have blevet der et par dage mere."

• BEUKENHOUSE Point fra anmeldelser: 10

"Hyggeligt, afslappende og hjemligt. beliggende i smukke omgivelser."

• La Pastorale Brussels Expo Point fra anmeldelser: 10

"Et skønt hjem. Uovertruffet service! Absolut storslået morgenbord og hjertelig imødekommende par. Kun ros og varme anbefalinger herfra."

• B&B O Chocolat Cho Point fra anmeldelser: 10

"Alt! Vi fik lov at tjekke ind 7 timer før check ind da værelserne allerede var klar da vi parkerede bilen inden vores ølsmagning. Virkelig flotte og Rene værelser med den sødeste altan over flot have! Værterne var helt vildt fantastiske og kom med en masse anbefalinger! Lækreste morgenmad i deres flotte lokaler! Især udestuen hvor vi spiste vores medbragte aftensmad var fantastisk! Kan klart anbefale andre at bo her!"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Groene Gordel

baseret på 11.649 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com