2. Hotelanmeldelser for USA
  3. Hotelanmeldelser for USA
Florida Gulf Coast Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Beautiful Quiet Studio!! Point fra anmeldelser: 10

"Det var dejligt, roligt og privat. Fantastisk lille lejlighed med egen indgang og privat pool. De var rigtig søde og man lagde ikke mærke til at de boede ved siden af. Vi var helt for os selv. Bedste sted på turen vi har haft. Kommer vi nogensinde tilbage til Florida, besøger jeg helt sikkert dette sted igen. Vi nød det rigtig meget!"

• "Dejligt stort værelse. Der var meget rent. Beliggende var super, tæt på det hele og samtidig helt privat."

• Beach Room, for wonderful Vacation Point fra anmeldelser: 10

"Rent - pænt og søde værts folk"

• Quality Inn Bradenton - Sarasota North Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden"

• "Beliggenhed var super!"

• The Fairways Inn of Naples Point fra anmeldelser: 8

"Fredeligt hotel. En lille perle. Rent. Dejligt poolområde."

• "Morgenmaden er typisk plastic emballeret - men faktisk god. Vi havde værelse ud mod kanalen og aftensolen. Bare super. Så få gerne værelse 203. Men super hyggeligt inkl. gas pejs. Også udenomsråde med rigtigt sjove gaspejse. Vi nød til fulde opholdet."

• "Ombygget klassisk landevejsmotel, der har fået et godt tænkt præg af hav og solnedgang. Mange små gennemtænkte detaljer, der gør stedet meget anvendeligt og et udmærket match mellem pris og kvalitet. Små køkkennicher og køleskabe til det mest nødvendige inde på værelserne. Grill, der virker og rengøres, ude på fællesarealerne. Stole og opholdsområde. Emballeret, men ok basis-morgenmad. Rent. Og med supervenligt personale. Bemærk, at det er et tidligere motel, med p-plads på den ene side, og hvor man taget parkeringsarealet på den anden side af værelsesbygningen og belagt det med fliser, muslingeskaller, borde, stole og beplantning, så der opstår en let caribisk stemning - trods motelstemningen - der øges yderligere for enden af bygningen, hvor man kan nyde solenedgangen henover den lille lystbådehavn. Her kan I få fat i Captain Seaby, der for 50 dollars tager jer med ud på en privat tur på vandet, så man kan se Fort Myers fra vandsiden - hans telefonnummer står på 'havelågen', hvor bådene er fortøjet. Der er et stykke vej til stranden langs den trafikkerede vej, men der er nogle udmærkede spisesteder langs vejen og eller 'nede i byen' en god cykeltur fra motellet."

De 30 bedste B&Bs og kroer i Florida Gulf Coast

baseret på 32.493 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com