2. Hotelanmeldelser for Estland
  3. Hotelanmeldelser for Estland
Rigabugten Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Arensburg Boutique Hotel & Spa Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig hotel med lille spa. Hotellet lå godt og meget centralt. Der er en ny del og en gammel del og vi boede i den gamle del. Den var meget hyggelig. Meget god restaurant på hotellet og hyggelige gård med borde, desværre regnede det da vi var det, så vi fik ikke brugt gårdhaven. Spaen var hyggelig, men meget lille, så skulle kun være 6 eller 8 personer, ellers var den overfyldt."

• Hotel SPA Arkadia Point fra anmeldelser: 5

"Vi fik store værelser og var alene på hele etagen :)"

• Hestia Hotel Strand Point fra anmeldelser: 10

"Rene værelser, flot spa område, lækker morgenmad"

• Lielupe Hotel SPA & Conferences by Semarah Point fra anmeldelser: 10

"Dejligt sted. Dejligt værelse. Meget venligt personale. Sengen var lidt hård men fik med det samme en ekstra dyne at ligge på og så var det så fint"

• Hotel Jurmala Spa Point fra anmeldelser: 8

"Spa området var super lækkert"

• Design apartments Jūrmāja Point fra anmeldelser: 10

"Inspirerende og gennemført indretning. Placeringen inden store have med mange muligheder for at finde en rolig krog er vidunderlig. En dag/aften med vildmarksbad og suna kan anbefales."

• Baltvilla Point fra anmeldelser: 5

"Morgenmaden var ok, beliggenhed var ok, tæt ved søen, hvor der kunne bades, og man kunne købe øl og snack, dog var der en del larm fra vejen af trafik. Busholde plads 5 min. gang fra hotellet som var nem at køre med, som kørte ind til Riga"

• Estonia Resort Hotel & Spa Point fra anmeldelser: 9

"Super dejligt hotel. Med en kæmpe spa i en anden afdeling, gangbro over vej. Sofaen havde alt man kunne forestille sig jacuzzi udendørs, saltbad, flere saunaer, salt, damp, aroma osv. Det var åben for andre end hotellets gæster i spaen, men det var god plads. Dejligt værelse, godt badeværelse, god seng. Det hele var godt. Morgenmaden var rigtig god med røget laks og billig champagne. Champagnen var sur, men festligt at starte dagen med et glas."

• Design apartments Jūrmāja Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenhed Værterne Omgivelserne Indretningen Renligheden Haven"

• Grand Rose SPA Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Morgenmaden er virkelig god, især den hjemmelavede müsli og deres Kama"

De 30 bedste hoteller i Rigabugten