2. Hotelbeoordelingen Vietnam
Hai Phong Municipality Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Moon Boutique Hotel Cat Ba Beoordelingsscore: 9

“Super vriendelijk personeel!!”

• Bao Phuc Hotel Beoordelingsscore: 6

“De ligging van het hotel, de manager/receptionist, de lobby. Boek een kamer met zicht op het meer.”

• Cat Ba Love House Beoordelingsscore: 9

“Het is er prachtig. De geweldige mooie tuin, het prachtige zwembad. De eigenaresse wil werkelijk alles voor je doen en heeft ons ook ongelofelijk geholpen met het regelen van vervoer. Zelfs toen we er al niet meer waren. Wat een super lieve vrouw.”

• Catba View Hotel Beoordelingsscore: 8

“Heerlijke kamers met een bijzondere badkamer view.”

• CAT BA ECO HOTEL Beoordelingsscore: 6

“Goede locatie”

• Cat Ba Wonder Hotel Beoordelingsscore: 9

“De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers was top! Locatie ook super. Dichtbij het centrum en toch rustig.”

• “Dichtbij het stadje Cat Ba. De huisjes zijn leuk opgezet rondom het zwembad. Goede prijs kwaliteitverhouding. Er was een koelkastje op de kamer. Warm water beschikbaar. Ruime huisjes, maar weinig opbergruimte voor je spullen.”

• Windy Garden Hostel Beoordelingsscore: 5

“Prima bungalow met een mooi zwembad erbij aan de voet van de bergen. Faciliteiten waren goed.”

• Phoenix Flower Hotel Beoordelingsscore: 10

“Doordat we met een nachtbus aankwamen was het 08:00 dat we op de stoep van het hotel stonden. De jongen achter de receptie vroeg of hij ons een ontbijtje aan kon bieden. En vertelde dat we een uur later konden inchecken. Voor de rest was alles snel en goed geregeld, hebben een scooter gehuurd, een tour met de boot en de terugreis naar hanoi. Het hotel zit op een redelijk rustige gedeelte van de boulevard met een uitkijk over een baai. Voor ons was het perfect”

• catba island hotel Beoordelingsscore: 10

“De kamer is ruim en superschoon, hun diensten zijn betaalbaar, maar de kwaliteit is supergoed. Enthousiast personeel heeft ons met alles geholpen, dit hotel aan”

De 30 beste hotels in: Hai Phong Municipality