2. Hotelbeoordelingen Hongarije
  3. Hotelbeoordelingen: Hajdu-Bihar
Hajdu-Bihar Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Parizs Garden Apartments Beoordelingsscore: 9

“Hotel ligt midden in het centrum en heeft een eigen parkeergarage waar de auto tegen betaling kan staan. De appartementen zijn ruim en hebben een eigen keuken met koelkast, slaapkamer die afgescheiden kan worden van het zitgedeelte door beweegbare panelen, apart bureau in slaapkamergedeelte en in het woongedeelte een bank en een kleine eettafel met 3 stoelen. Ruime badkamer met ligbad en apart toilet. Alles is in uitstekende staat. Ontbijt is in een apart restaurant in hetzelfde gebouw met een goed ontbijtbuffet met koude en warme gerechten.”

• Centrum Hotel Beoordelingsscore: 8

“Perfecte locatie midden in centrum. Prima prijs kwaliteit. Geen hip hotel maar schoon, ruim en goede bedden, dus heel comfortabel verblijf gehad. Lukte ook de auto voor de deur te parkeren, anders waren er genoeg parkeergarages in de buurt geweest.”

• Inter Hotel Beoordelingsscore: 10

“Ontbijt top , verzorgd”

• Régi Posta Étterem és Fogadó Beoordelingsscore: 8

“Ligging, parking aan het hotel, ontbijt, bed comfortabel.”

• URBAN HOTEL Beoordelingsscore: 10

“Tophotel. Mooie inrichting. A1 locatie. Goed ontbijt. Schoon. Behulpzaam personeel. Een dikke tien. Misschien een elf!🥹”

• Villa Hotel Beoordelingsscore: 8

“De ligging”

• Platan Hotel Beoordelingsscore: 10

“Rustig gelegen en vlakbij het vliegveld van Debrecen. Heel schoon en vriendelijk personeel. Goed restaurant. Voor ons perfect voor onze doorreis naar familie in Roemenië.”

• Hungarospa Thermal Hotel Beoordelingsscore: 7

“Buiten thermaalnad”

• The Luxo Wine Museum Hotel Beoordelingsscore: 8

“Perfect voor ons doel: een comfortabel verblijf in de buurt van waar we moesten zijn (familiebezoek). Groot en perfect voor 4 volwassenen, met twee slaapkamers. Weinig van dit soort accomodaties in de buurt. Goed geoutilleerde keuken, al hadden we dat niet echt nodig voor 1 nacht. Fijn dat we vroeg konden incheceken waardoor we 's middags eerst even uurtje in de tuin konden zitten. 's Avonds nog buiten voor het appartement. Heerlijk rustig, we waren dan ook de enige gasten. Heel vriendelijke ontvangst.”

• Mercure Debrecen Beoordelingsscore: 9

“Zeer proper hotel. Modern en gezellig. Fantastisch ontbijt”

De 25 beste hotels in: Hajdu-Bihar