Chalcidice (regio) Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Traditional Greek Cottage Beoordelingsscore: 10

“Zeer behulpzame hosts, toen we bijvoorbeeld zeiden dat de matras wat hard was, regelden ze direct een nieuwe.”

• Strofi Ninas Beoordelingsscore: 10

“Het hotel zit aan de rand van het centrum van de mooie stad Arnaia. En het hotel is ook in de typisch bouwstijl gebouwd. De auto kan bij het hotel geparkeerd worden. En de ontvangst is hartelijk”

• Traditional Greek Cottage Beoordelingsscore: 10

“Na alle reviews te hebben gelezen, begrepen we al dat de cottage erg goed moest zijn. Maar door de manier waarop we door Ioannis begeleid zijn om de cottage te vinden en vervolgens zijn ontvangst, bleek de cottage méér dan dat voor ons. De liefde die in het huisje is gestoken, proefden wij aan alle kanten; aan alles is gedacht! Wij voelden ons er zeer thuis. Het is ongeveer 20/25 minuten rijden richting de stranden, maar door te rijden door de prachtige omgeving en om daarna vervolgens weer in de stilte van de cottage te zijn, maakte de reistijd meer dan goed! Een plek om terug te komen!! Ioannis en Eva, nogmaals dank voor jullie ongelooflijke gastvrijheid!”

• Aristotelous Alexandrou Historic Inn Beoordelingsscore: 10

“Ons verblijf hier werd echt een onvergetelijke ervaring. Er is om te beginnen het prachtige authentieke pand middenin in het centrum (maar toch geen last van straatlawaai). Arnaia is een wondermooi stadje boordenvol historische en gerestaureerde gebouwen, het zou zonde zijn het niet te bezoeken als u min of meer in de buurt bent. Maar bovenal was er de werkelijk uitzonderlijk warme ontvangst die we hier kregen. Absoluut niets, maar dan ook niets, werd onverlet gelaten om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het was nog vrij fris in april en daarom werd voor ons de open haard aangestoken, dit hoewel we de twee enige gasten waren. Omdat wij de enigen waren werd het ontbijt uitzonderlijk geserveerd in het nabij gelegen café van dezelfde eigenaars waar we werkelijk verwend werden met rijkelijke omelet, gevulde toast, vers fruit, de lekkerste yoghurt die ik ooit gegeten heb enz enz. Er zijn ook elektrische fietsen ter beschikking maar daar hebben wij, gezien onze leeftijd, geen gebruik van gemaakt. Wel hebben we met een familielid een zeer mooie en leerrijke wandeling door Arnaia kunnen maken. Woorden schieten dan ook tekort om deze gastvrije familie te bedanken.”

• Prasino Horio Beoordelingsscore: 8

“Grote, nette kamer op prachtige locatie. Prijs/kwaliteit verhouding”

De 4 beste hotels in: Chalcidice (regio)

gebaseerd op 217 hotelbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Chalcidice (regio)