2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
  3. Hotelbeoordelingen: Hambantota District
Hambantota District Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Aqua Hotel Yala Beoordelingsscore: 7

“Goede kamer en badkamer. Het eten in het restaurant is redelijk goed. Super zwembad! Het personeel is vriendelijk, we werden geholpen met het nemen van de juiste bus en er werd een tuktuk voor ons geregeld naar de bushalte, voor een redelijke prijs.”

• Good Karma Beoordelingsscore: 10

“Top locatie met een super mooie kamers. Het strand is zo mooi dat je nooit meer naar huis wilt”

• Yala Oga Reach Hotel Beoordelingsscore: 10

“Ik vond de host en hostess erg behulpzaam. Ze stonden altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden. Ze gaven veel tips wat ik kpn doen in de omgeving. Het uitzicht vanaf het hotel was prachtig op het meer. Ook hadden ze een taxi geregeld naar ella voor een nette prijs. Het eten was ook erg smaakvol. Een srilankaanse smaakervaring. En met de hitte is een zwembad natuurlijk een must. Fijn dat dat hier ook was. Het hotel had nette schone kamers met goede bedden. Ik ben zeer positief over dit hotel, het eten en de host en hostess . Makkelijk om van hieruit naar yala te gaan.”

• Big Game - Yala by Eco Team Beoordelingsscore: 9

“Super vriendelijk onthaal in een mooie tent op een bijzonder gelegen plek vlakbij Yala. Bij ontvangst wordt rustig uitgelegd hoe het tentenkamp in elkaar zit, hoe om te gaan met de wilde dieren, en welke activiteiten er geboekt kunnen worden. Wij hadden de volle dag safari en vonden dit fantastisch. Eten op het kamp ook erg goed, en tenten schoon. Pas wel op voor kleine eekhoorns die in je tent kunnen kruipen en aan je spullen kunnen knagen!”

• Simply Peace Beoordelingsscore: 9

“De goede service, vriendelijk en gezellig personeel! Het is er erg sfeervol! Mooie ruime en schone kamers. We hebben er heerlijk gegeten, of het nu het ontbijt, lunch of diner was. Mooie prijzen en porties zijn zeker niet weinig! Wat makkelijker maakt is een bushalte precies voor het hotel, we zijn daarom ook een ochtend met de bus naar Tangalle gegaan. En wat ook heerlijk is, je steekt de straat over, en loopt (in +/- 5min) naar het strand. Iedere ochtend hebben we voor het ontbijt een strandwandeling gemaakt. We hadden daarbij op de eerste ochtend geluk, de vissers hadden een grote schildpad in het net gevist, welke vrij werd gelaten in de zee. Ongelooflijk dichtbij en heel mooi om te zien!”

• Traveller's Home Hotel Beoordelingsscore: 9

“Het zwembad is leuk om af te koelen en een groot ontbijt voor de juiste prijs. Ook 2 restaurants op wandelafstand. Op 5 minuten wandelen van de slaapplaatsen van de vleermuizen.”

• Mahoora - Yala by Eco Team Beoordelingsscore: 10

“Super mooie locatie, veel aapjes en gezellige barbecue.”

• Rice Rice Villas Beoordelingsscore: 8

“Het ligt prachtig tussen de rijstvelden! Schitterend! Wat gedateerde accommodatie. Mensen zijn zeer behulpzaam. Qua eten verzorgd men een heerlijke maaltijd en daar hoef je de deur niet voor uit.”

• Shiva's Beach Cabanas Beoordelingsscore: 10

“Echt een overnachting in het paradijs. Wakker worden op een prachtig strand aan het helblauwe zeewater. Heel propere kamer ook en een leuke douche. We zijn hier maar 1 nacht geweest en dat hadden er achteraf zeker meer mogen zijn, echt een aanrader!”

• Tara Watergate Beoordelingsscore: 5

“De vriendelijkheid”