2. Hotelbeoordelingen Hongarije
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Heves
Heves Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• REGE - Wellness Resort House Beoordelingsscore: 8

“De welnessfaciliteiten. Zqembad, jacuzzi, ligweide en ligbedden. Ligging t.o.v. centrum prima / loopafstand. Basic ontbijt. Parkeren op.openbare weg voor accomodatie”

• Princess Vendégház Beoordelingsscore: 10

“Ruim. Schoon en zeer volledig!”

• Fenyő Vendégház Beoordelingsscore: 8

“Rustige lokatie met mooie ruime tuin. Meerdere kamers te huur in de woning op de 1e verdieping met balkon. Je kan gebruik maken van de keuken, fornuis en koelkasten. Vriendelijke eigenaresse.”

• Kulacs Csarda Panzio Beoordelingsscore: 9

“De kamer was keurig, met een fijn, groot bed. De douche was netjes. Tegen een kleine betaling konden we binnen het hek parkeren. Het gezellige restaurant buiten gaf 10% korting aan de hotelgasten. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en erg lekker. Het hotel staat direct aan de Szépasszonyvölgy. Het centrum is op loopafstand, maar er reed ook een treintje heen en weer.”

• Eden Panzió Beoordelingsscore: 9

“Je wordt zeer vriendelijk geholpen en de lokatie is op loopafstand van het centrum. Auto kun je bij je kamer parkeren.”

• Harmónia Wellness Villa Beoordelingsscore: 6

“Bedden waren hard. Verder ok, locatie goed. Vriendelijke bediening”

• Tisza Topic Beoordelingsscore: 10

“Enthousiast echtpaar, zeer behulpzaam. We hadden echt alles ter beschikking wat ons verblijf hier aantrekkelijk maakte. Een adres wat we van harte kunnen aanbevelen!,”

• Kulacs Csarda Panzio Beoordelingsscore: 9

“Voor de motards onder ons dit hotel zeker aandoen, mooie streek en geweldige wegen. Super hotel en goed eten. moto kan achter afsluiting.”

• Kulacs Csarda Panzio Beoordelingsscore: 10

“Mooie kamer”

• Servita Udvarház Eger Beoordelingsscore: 7

“De mooie centrale ligging. Goed uitgeruste nette kamer. Behulpzaam personeel.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Heves

gebaseerd op 24.734 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com