2. Hotellrecensioner NOR

”Sött och mysigt!”

• Eidfjord Gjestgiveri Gästbetyg: 8

”Mysigt”

• Trolltunga Lodge Gästbetyg: 8

”Lodgen ligger perfekt vid starten av Hiken. Man har nära till Trolltunga Active (butik) där man kan handla det man glömt samt så är det där guider håller till ifall man bokat guide som vi hade gjort. Det fanns en liten kiosk precis bredvid boendet som sålde godis, snacks, dryck och lättare mat som hotdogs och pizza. Det är även supernära till shuttlebus ifall man inte vill gå från P2 till P3. Boendet i sig är ingen hotellstandard, det är ett rum i en lägenhet med delat badrum men det funkade bra för oss. Sängen var Ok, täckena Ok, ena kudden var i behov av utbyte. Eftersom många packar med sig mat i kylbag så vore det kanon ifall man kunde diska någonstans. Skönt med egen parkering! Hoppas min feedback hjälpte. Mvh Matthias”

• Skuteviken Apartments 40 Gästbetyg: 5

”Läget!”

• ”Läget”

• Eidfjord Gjestgiveri Gästbetyg: 8

”Personligt och mycket mysiga rum”

• Rongahuset BnB Gästbetyg: 9

”Jag uppskattar värdens värme och bekvämligheten i rummet. Boendet är också mycket praktiskt om du vill ta tåget eller bussen. Bra frukost också.”

• Casa la Familia Gästbetyg: 10

”Att vi fick några bra resetips av Renate på ställen vi inte borde missa. Det fanns WiFi samt alla tänkbara TV kanaler.”

• ”Hotellet är centralt beläget. Det är enkelt, men välstädat och med vädigt tydlig kommunikation för att hitta etc.”

• Veversmauet Apartments Gästbetyg: 8

”Välutrustad fräsch lägenhet med centralt läge!”

De 15 bästa B&B-boendena och värdshusen i Hordaland

baserat på 6 183 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com