Siirry pääsisältöön
  3. Espanja – hotelliarviot
Huelva Province Tarkistettuja arvioita loma-asunnoista todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• The Residences Islantilla Apartments Arvioiden pistemäärä: 10

”Huoneisto on erittäin tilava ja siisti. Kaikki tarvittavat välineet keittiössä. Lemmikit ovat tervetulleita ja heille oli jopa omat vuoteet, ruokakupit ja lelut tarjottuna. Mukava pieni piha pohjakerroksen huoneistossa. Sängyt erittäin mukavat ja oli vaihtoehtoisesti tarjolla toisessa makuuhuoneessa kovempi sänky ja toisessa pehmeämpi. Voit itse valita millaisessa sängyssä haluat nukkua. Parkkihallissa hyvin tilaa. Henkilökunta erittäin ystävällistä. Olimme vain yhden yön ja olisimme viihtyneet pidempään.”

• The Residences Islantilla Apartments Arvioiden pistemäärä: 9

”Päähotelli oli vielä suljettu joten aamiainen oli Hiltonissa johon oli vähän kävelymatkaa. Kaikki hoitui muuten hyvin siellä oli jopa pieni SnackBar auki josta sai syötävää jo klo 17.00 jälkeen. Pitää huomioida että täällä lähitienoolla ei ole tarjolla ravintoloita ja koska olin vain lyhyellä käynnillä en tehnyt ruokaa itse kuten useimmat asukkaat.”

• ”Erittäin korkeatasoinen asunto. Monipuolinen varustelu. Kaikki oli huomioitu. Todella siisti. Hyvä sijainti kaupungin keskustassa. Autolla pääsi tuomaan matkatavarat ulko-ovelle. Parkkihalliin pari-kolmesataa metriä.”

• Luxury Attics Plaza Punto PARKING INCLUIDO Arvioiden pistemäärä: 7

”sijainti, terassi”

• The Residences Islantilla Apartments Arvioiden pistemäärä: 10

”Erittäin tilava huoneisto. Kaikki tarvittavat välineet keittiössä. Pyykinpesukoneesta iso plussa. Koirat on huomioitu hienosti, molemmille koirille omat pedit, ruokakuppi, herkkupaloja sekä lelut. Laadukkaat pyyhkeet. Allaspyyhkeet ja rantapyyhkeet lisäksi. Makuuhuoneissa mukavat sängyt. Pysäköinti alakerrassa parkkihallissa, josta helppo pääsy hissillä kerroksiin. Mukava pieni piha-alue pohjakerroksen huoneistossa. Rauhallinen ja edullinen paikka ainakin sesongin ulkopuolella.”

• Estudios Costavigía Mazagón by Ramona Arvioiden pistemäärä: 9

”Sijainti hyvä, samoin asunto. Isäntä todella yställinen ja auttoi kaikessa.”

Huelva Province: 30 parasta loma-asuntoa

Perustuu 63 251 arvioon loma-asunnoista Booking.comissa