Ikaria Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Studio Kalogridis Beoordelingsscore: 10

“Mooi schoon appartement, alles is aanwezig! Hele vriendelijke eigenaren. Bij aankomst is er een fles wijn, water, en beleg voor ontbijt. Studio heeft uitzicht op zee. Zwembadje deel je met de buren. Wel afgelegen dus een auto is wel heel handig! Wij vonden Raches erg schattig. Leuke terrasjes en hele vriendelijke mensen. Je kunt er ook mooie wandelingen maken. Verwacht geen witte dorpjes met nauwe steegjes.”

• Pyrgos Traditional Village Beoordelingsscore: 8

“Villa Uitzicht”

• stamatia's rooms Beoordelingsscore: 10

“Rustig gelegen met om de hoek de hotspring, het strand en de restaurants. De grootte van de studio met ook ruim balkon. De ontzettend leuke inrichting. Dat je gebruik kunt maken van de wasmachine. Hartelijke ontvangst met diverse koekjes en water. Gebruik van grote badlakens, handig!! Natuurlijk ook dat George altijd voor je klaar staat.”

• “Mooi uitzicht, ruim appartement, goede bedden, op wandelafstand van het centrum, de rust. George is een geweldige gastheer!!”

• kirki rooms Beoordelingsscore: 9

“Het fantastische uitzicht en de gastvrijheid van de vriendelijke eigenaren Poppie en Spiros!”

• “We waren erg tevreden. De appartementen liggen in de natuur, het uitzicht is prachtig en rustig. Marianna bood ons koekjes en gebak aan. Een geschikte keuze voor natuurliefhebbers en degenen die de frisse lucht van de bergen willen inademen”

• Apostolakis Rooms Beoordelingsscore: 10

“Prachtig, groot dakterras, met geweldig uitzicht. Fijn om zoveel ruimte om de accommodatie heen te hebben! Grigoris is ontzettend aardig en behulpzaam. De studio is gelegen boven de bakkerij, je wordt wakker met de geur van versgebakken brood, heerlijk! Bij vertrek kregen we nog een superlekkere koffie van Grigoris. Fantastische douche! Als we weer naar Therma gaan, zou ik zeker weer hier willen verblijven.”

• Blue SeaSide Studios Beoordelingsscore: 9

“Een prachtig appartement met uitzicht op zee, zeer dicht bij het strand van Kerame. Het appartement is comfortabel, de omgeving is erg rustig en vredig. Wij zijn erg tevreden over het personeel. De schaduwrijke parkeerplaats is de beste optie voor degenen die in het zuiden van het eiland willen verblijven, weg van de toeristen en vaak willen zwemmen”

• Valeta Studios Beoordelingsscore: 8

“Koele studio, mooi uitzicht.”

• Kerame Studios & Apartments Beoordelingsscore: 7

“Prachtig gelegen zwembad Grootte van kamer”

De 30 beste vakantiewoningen in: Ikaria

gebaseerd op 3.207 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com